نمایندگی فروش انواع ماهی جنوب خلیج فارس

نمایندگی فروش ماهی جنوب در کدام منطقه از ایران فعالیت می کند؟ در مورد مرغوب ترین انواع ماهی جنوب کشور چه می دانید؟ خلیج فارس در پرورش ماهی جنوب چه نقشی دارد؟
ماهی جنوب کشور از برترین و مرغوب ترین ماهی های جهان معرفی شده اند که البته از قیمت و کیفیت متفاوتی برخوردار هستند. ماهی جنوب در خلیج فارس و عمان یافت می شوند و البته با رشد بسیار خوبی همراه می باشند و توجه داشته باشید که بهترین نوع مصرف ماهی جنوب به صورت منجمد شده است.

معرفی انواع ماهی جنوب کشور

گیش ماهی: گونه ای از مرغوب ترین ماهی جنوب کشور که البته از نظر غذایی و اقتصادی دارای ارزش بالایی می باشد، گیش ماهی نام دارد. این ماهی از سخت پوستان و ماهی ها برای تغذیه استفاده می کند و همچنین از ماهیان گوشتخوار و شکارچی محسوب می شود. تعداد گونه های گیش ماهی در جهان 140 عدد می باشد و همچنین این ماهی ها همگی از نوع آبزی به شمار می روند و بیش تر در مصب ها و آب های شور زندگی می کنند.

کفشک ماهی: از دیگر انواع ماهی جنوب کشور ایران که البته از طرفداران زیادی برخوردار می باشد، کفشک ماهی نام دارد. این ماهی از راسته پرتوباله ها به شمار می روند و اندازه این ماهی 12 الی 28 سانتی متر بوده است. یکی از معروف ترین کفشک ماهی ها می توان به پهن ماهی اشاره کرد. از خصوصیات دیگر این ماهی بالا نگه داشتن یک قسمت از بدن خود با بالا می باشد که این ویژگی در دیگر انواع ماهی جنوب دیده نمی شود.

میش ماهی: از مرغوب ترین انواع ماهی جنوب کشور که از خانواده شوریده ماهیان به شمار می رود، میش ماهی نام دارد. این ماهی دارای وزن 60 کیلوگرم بوده است و این وزن بزرگترین میش ماهی را نشان می دهد. میش ماهی ها از ماهیان بدون تیغ جنوب به شمار می روند و همچنین می توان گفت که به صورت کامل و فیله در بازار به فروش می رسد. بهترین روش پخت میش ماهی ها به صورت سرخ کردنی و تهیه قلیه ماهی می باشد. این ماهی بسیار لذیذ بوده و در میان مردم جنوب از طرفداران زیادی برخوردار می باشد.

نمایندگی فروش ماهی جنوب

ماهی جنوب همانطور که می دانید در دریای خلیج فارس و عمان یافت می شود و البته می توان گفت که ماهی های جنوب از بنادری چون قشم، کیش، دیر و خارک صید می شوند و بی شک نمایندگی های فروش ماهی جنوب در همین مناطق می باشند و محصولات خود را به نمایندگی های فرعی در کشور ارسال می کنند. البته شما می توانید از طریق این سایت بهترین ماهی جنوب را به صورت اینترنتی از نمایندگی اصلی خرید نمایید،

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما