بیشترین میزان صادرات میگو به چین

میگو از جمله محصولات صادراتی ایران است. این محصول در سواحل جنوبی و شمالی کشور به صورت گسترده صید می شود و در حجم بالا به کشورهای مختلف صادر می شود. در این میان، چین یکی از مهمترین و اصلی ترین کشورهای صادراتی میگو می باشد. بیشترین میزان صادرات میگو به چین هر ساله انجام می شود. چرا که چین دارای بازار داخلی بسیار گسترده است و برای این محصول می تواند تقاضای زیادی داشته باشد. از این رو، صادرات این محصول سود زیادی دارد. 

بیشترین میزان صادرات میگو به چین

آمار تحلیلی صادرات میگو به چین

آمار تحلیلی صادرات میگو به چین بخش زیادی از تولیدات میگو در ایران به کشورهای مختلف صادر می شود. در این میان کشورهای شرق آسیا به ویژه کشور چین از جمله مقصد های مهم و اصلی صادرات این محصول است. سالانه مقدار زیادی از میگوهای صید شده و یا تولید شده در کشور به مقصد چین صادر می گردد. بر اساس آمارها و گزارش هایی که گمرک ایران در این زمینه ارائه داده است. می توان گفت که در حدود 63 درصد از تولیدات میگوی ایران به کشورهای شرق آسیا به ویژه چین صادر می گردد. 
با وجود این که کشورهای شرق آسیا خود از تولید کنندگان این محصول می باشند. ولی با این وجود به دلیل داشتن جمعی بالا، تقاضا برای خرید این محصول بسیار زیاد است. از این رو، در کنار تولیدات داخلی خود اقدام به خرید و واردات آن نیز می کنند. بنابراین ایران یکی از مهمترین و اصلی ترین کشورهایی است که به صادرات و تامین میگوی مورد نیاز این کشورها می پردازد.

کشور چین با داشتن جمعیت بیش از یک میلیارد نفر، بهترین و مناسب ترین مقصد برای صادرات این محصول در حال حاضر می باشد. بازرگانان و تاجران می توانند مرغوبترین میگو را به صورت عمده و کلی و در تناژهای بسیار زیاد به این کشور صادر کنند و سود مناسبی را به دست آورند. با صادرات این محصول می توان رونق کسب و کار خود را تضمین نمود. 

صادرات مرغوبترین میگو به چین

صادرات مرغوبترین میگو به چین در حال حاضر فروشگاه میگو به توزیع و همچنین صادرات مرغوبترین نوع میگو به چین می پردازد. صادرات این محصول کار دشواری نیست. چرا که تقاضا برای خرید آن بسیار بالاست و از این رو، بازار خرید و فروش آن تضمین شده می باشد.

بنابراین بازرگان و تجار می توانند با اخذ مجوزهای لازم این محصول را در تناژهای مختلف به بازار کشورهای شرق آسیا به ویژه چین صادر کنند و سود بالایی را به دست آورند. برای صادرات لازم است مرغوبترین نوع میگو انتخاب شود. این نوع میگو را می توانند از فروشگاه ما به صورت مجازی خریداری کنید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما