قیمت ماهی قزل آلا در بازار تهران | خرید عمده انواع ماهی در کشور

گُل ماهی یا ماهی قزل آلا از نوع ماهی های سردآبی یا بهتر بگوییم ماهی هایی که زیستگاهشان اب های سرد است میباشند و در دسته ماهی های آزاد جای می گیرد این نوع ماهی ها بدنی فشرده و باله دمی بزرگ تر از ماهی های آزاد دارند . تخم ریزی ماهیان قزل آلا معمولا در ماه های بهمن و اسفند است تعداد تخمها حدود ده هزار عدد است که تقریبا برای هر کیلو گرم و وزن بدن ماهی ماده هزار و پونصد عدد تخم برآورد میشود .

مشخصه بارو این ماهی ها نوارهای تیره رنگ با نقطه‌های قرمز زیاد هستند بچه ماهیان یک الی پنج سال در آب شیرین زندگی می‌کنند که در شمال اروپا این مدت به پنج سال هم گاهی می‌رسد. هنگامی که طول آنها به پانزده الی بیست و پنج سانتیمتر رسید وارد آب شده و بیشتر در ساحل دریا بسر می‌برند. 

روش های پخت ماهی قزل آلا تازه بسیار متفاوت است و با انواع روش های سرخ کردنی، کبابی ، بخار پز ، آب پز به صورت قلیه ماهی و… پخت و آماده سرو میشود .

قیمت این ماهی در اقسا نقاط کشور کمی متفاوت است مثلا در مشهد این ماهی با قیمت بیست و هشت هزارتومان هم در بازار وجود دارد اما قیمت ماهی قزل آلا در بازار تهران از سی هزارتومان شروع میشود .

قیمت ماهی قزل آلا در بازار تهران | خرید عمده انواع ماهی در کشور

لیست قیمت فروش ماهی قزل آلا در بازار تهران

لیست قیمت فروش ماهی قزل آلا در بازار تهران قیمت روز ماهی قزل آلا در بازار تهران چندان ثباتی ندارد و از سال گذشته تا امسال مانند قریب اکثر کالا ها دستخوش تغییرات چشمگیری  است .

ماهی قزل آلا درجه یک تا نرخ کیلویی سی و پنج هزارتومان در بازار های تهران به فروش میرسد .

خرید ماهی قزل آلا در تهران از طریق تمام فروشگاه های پروتئینی سطح شهر و همینطور بازار ماهی فروشان بعثت به صورت ساده و پاک شده و مرینت شده میسر است .

خواص ماهی برای سلامتی بدن

خواص ماهی برای سلامتی بدن  ماهی یکی از سالم ترین مواد غذایی در دنیاست این ماده غذایی سرشار از مواد مغذی با ارزش و مهم مانند پروتئین و ویتامین دی بوده و از بهترین منابع اسیدهای چرب امگا 3 هم هست که برای سلامت بدن و تقویت سلول های مغز ضروری هستند .

چند مورد از خواص ماهی عبارتند از :

  1. ماهی خطر ابتلا به سکته مغزی و حمله قلبی را کاهش میدهد .
  2. ماهی میتواند ماده خاکستری در مغز را افزایش دهد و از زوال عقل در دوران کهن سالی جلوگیری کند یا روند آن را به تعویق بیاندازد . 
  3. به پیشگیری و درمان افسردگی کمک میکند و نشاط آور است .
  4. ماهی تنها منبع خوب ویتامین دی است.
  5. به پیشگیری از اسم کودکان کمک میکند . 
  6. مصرف ماهی از بینایی در دوران کهولت سن مراقبت میکند .
  7. کیفیت خواب را بهبود میبخشد .
  8. خطر ابتلا به دیابت نوع یک را بسیار کاهش میدهد.
  9. و…  

خرید عمده انواع ماهی

خرید عمده انواع ماهی خرید عمده آبزیان از طریق صیادان و همینطور پرورش دهندگان ماهی میسر است و از آنجایی که ماهی تازه خریداران بسیاری دارد و ماهی یک ماده غذایی فساد پذیر است و نمیتوان آن را مدت طولانی نگه داری کرد و از طرفی نگه داری آن به صورت منجمد از خواص و ارزش غذایی آن می کاهد خریداران عمده آن منحصر میشوند به فروشندگان بازاری و فروشگاه های پروتئینی گوشت و مرغ و ماهی . ماهی جنوب یکی از برترین ماهی های ایران است که توسط صیادان خلیج فارس صید و به بازار عرضه میشوند . 

عمده فروشی ماهی قزل آلا در تهران

عمده فروشی ماهی قزل آلا در تهران

فروش عمده ماهی قزل آلا در تهران بسیار کار پر درآمدی است انواع آن هارا میتوان از راسته ماهی فروشان بازار بعثت تهران که به نام بازار ماهی بعثت هم شناخته میشود خریداری کرد این بازار در واقع بورس اصلی خرید و فروش ماهی در پایتخت است و نامش را مرکز سامانه عرضه عمده آبزیان تهران گذاشته اند . در بورس فروش ماهی تهران تنوع ماهی در نیمه اول سال به شصت نوع و در نیمه دوم سال به هفتاد نوع ماهی میرسد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما