قیمت میگو در بازار تهران | مرکز تولید و صادرات گونه های متنوع آبزی

میگوی خوراکی در ایران یکی از پر طرفدارترین مصارف از نوع ابزایان است که در آب های شیرین و شور یافت می شود .صید میگوی آب شور در دریای خلیج فارس و عمان انجام می شود و می توان بهترین نوع میگوی آب شیرین را در شهر قصر شیرین با آب و هوای گرمسیری یافت .قیمت میگو در بازار تهران بستگی به نوع و سایز آن دارد که از انواع آن می توان به میگوی دریایی و پرورشی با سایزهای مختلف اشاره کرد. مراکز تولید و صادرات گونه های متنوع آبزی با توجه به شرایط دریایی کشور و پرورش آن در تهران وجود دارد.

قیمت میگو در بازار تهران | مرکز تولید و صادرات گونه های متنوع آبزی

قیمت روز ماهی و میگو در بازار تهران

قیمت روز ماهی و میگو در بازار تهرانقیمت میگوی درجه یک  در بازار تهران بستگی به سایز و نوع آن دارد که به شرح ذیل می باشد:

  • میگوی دریایی با سرسایز 60-51
  • میگوی دریایی با سرسایز 41-50
  • میگوی دریایی با سرسایز 31-40
  • میگوی پرورشی مخلوط
  • میگوی پرورشی سایز 51-60
  • میگوی پرورشی سایز 61-70

از بالاترین قیمت در موارد بالا می توان به میگوی دریایی با سرسایز 31-40 اشاره کرد. البته شایان ذکر است قیمت در فروشگاه های جزیی همانند فروشگاه های اینترنتی فروش آبزایان با مرکز فروش میگوی تازه  تهران نیز تفاوت وجود دارد.و البته برخی مراکز اینترنتی نیزمیگوی خود را  با قیمت تولید عرضه می کنند.

انواع میگو و فواید آن برای سلامتی

انواع میگو و فواید آن برای سلامتیمیگو از خوشمزه ترین مصارف غذایی محسوب می شود که از فواید خوبی نیز برخوردار است.این نوع آبزی دارای پروتئین زیادی است و کالری کمتری نسبت به سایز آبزیان دارند. به راحتی قابل هضم می باشد و همچنین دارای چری کمی نیز است که از هرجهت این نوع غذا را یکی از بهترین نوع مصارف برای بدن انسان محسوب می شود و همچنین اسیدهای امگا 3 آ نیز برای بدن مفید است. علاوه بر موارد بالا میگو دارای  کلسیم منیزیم آهن پتاسیم سدیم روی مس منگنزو سلنیم نیز می باشد. از مصارف آن می توان برای کاهش دادن  فشار خون و جلوگیری از آلزایمر  و همچنین جلوگیری از کم خونی استفاده کرد. خاطر نشان میشود که مصرف میگو خطر افسردگی را نیز کاهش می دهد. از انواع میگو که در دریای خلیج فارس یافت میشود میتوان به میگوی سفید هندی و میگوی موزی و میگوی ببری سبز اشاره کرد.

فروشگاه آنلاین ماهی و میگو تازه به قیمت تولید

فروشگاه آنلاین ماهی و میگو تازه به قیمت تولیددر ایران با فروشگاه های آنلاین ماهی و میگو باتوجه به وفور میگو در ایران به خصوص جنوب کشور روبرو هستیم که برخی از آن ها نیز با قیمت تولید و همسان با مراکز فروش عمده میگو را عرضه میکنند. فروش میگو با توجه به خواص خود از جمله کم چرپ و کم کلسترول بودن داری جاذبه زیادی به لحاظ فروش میباشد به همین دلیل فروش و حتی صادرات آن نیز پر رونق می باشد. مرکز فروش میگوی تازه در تهران شامل فروشگاه های اینترنتی و حضوری شامل میدان های تره بار و فروشگاه های انوع آبزیان های خوراکی است. خرید میگو در تهران نیز از اسقبال خوبی برخورد است به همین دلیل فروش عمده میگو در بازار تهران در مناطق مختلف یافت میشود.

عمده فروش میگوی درجه یک در تهران

عمده فروش میگوی درجه یک در تهرانعمده فروش میگوی در بازار  تهران در مناطق مخلتف این شهر باتوجه به فراوانی میگو به وفور یافت می شود که حتی به کشورهای مختلف نیز صادر میشود . ناگفته نماند میگوی عمده در میدان تره وبار تهران از مهمترین مراز فروش میگو در تهران می باشد.

مرکز تولید و صادرات گونه های متنوع آبزی

مرکز تولید و صادرات گونه های متنوع آبزیصادرات آبزیان در ایران با توجه به فراوانی در دریا و پروش انواع آن از حاشیه سود خوبی برخوردار است و هرساله به میزان صادرات افزوده می شود. مرگ تولید و صادرات گونه های متنوع آبزی در ایران نیز با توجه به این موارد رشد خوبی بلحاظ سود آوری کرده اند و امروزه به 44 کشور دنیا انواع ماهی و میگو صادر می کنند که البته با موانعی هم چون تعرفه های گمرکی روبرو هستند. با اینحال علی رغم وجود این نوع مشکلات باز هم صادرات آن از به صرفه ترین نوع مواد خوراکی به شمار می آید. نا گفته نماند بازاریابی و همچنین شیوه بسته بندی نیز در افزایش صادرات تاثیرگذار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما