قیمت ماهی کیلکا | فروشنده انواع ماهی و آبزیان دریایی

ماهی کیلکا که در دریای خزر زیست می کند از جمله ماهی های به شمار می رود که کمیاب است و در عین حال دارای خواص گوناگونی می باشد. از جمله ویژگی های این نوع ماهی می توان به این موارد اشاره کرد: 

  • بین 10 تا 15 سانتی طول دارد. 
  • تا 5 سال عمر می کند. 
  • دارای شکمی فلس دار است. 
  • دارای چشم های درشتی می باشد. 
  • در رودخانه انزلی هم دیده شده است. 
  • و … 

این نوع از ماهی را می توان از فروشگاه های مختلفی که در سطح شهرهای گوناگون وجود دارد خریداری نمود. آن گونه که گزارش شده است، ماهی کیلکا دارای سه گونه می باشد که در دریای خزر دیده شده است. این سه نوع عبارتند از: 

  1. کیلکای معمولی 
  2. کیلکای انچووی 
  3. کیلکای چشم درشت 

قیمت ماهی کیلکا در بازار متفاوت است و برای این امر باید به فروشگاه های گوشت آبزیان مراجعه کرد. 

قیمت ماهی کیلکا | فروشنده انواع ماهی و آبزیان دریایی

لیست قیمت فروش ماهی کیلکا

لیست قیمت فروش ماهی کیلکالیست قیمت فروش ماهی کیلکا را می توان از فروشگاه های مختلفی به دست آورد. این نوع از ماهی که کوچک می باشد و دارای خواص گوناگونی است، قیمت های متفاوتی دارد. در بازار بیشتر ما آن را در بسته بندی هایی می بینیم که از سوی تولید کنندگان عرضه می شود. این نوع از ماهی شمال را می توان در بسته بندی های نیم کیلویی از بازار تهیه کرد. قیمت نیم کیلوی آن را بین 8000 تومان تا 9000 تومان اعلام کرده اند. 

می توانید با مراجعه به فروشگاه های ماهی فروشی و همچنین فروشگاه های زنجیره ای، این ماهی را به صورت پاک شده و شکم خالی و یا شکم پر خریداری کنید. هر کدام از این بسته بندی ها نرخ های خرید خود را دارا می باشد. 

خریداران عمده ماهی کیلکا در کشور

خریداران عمده ماهی کیلکا در کشورخریداران عمده ماهی کیلکا تازه در کشور می توانند به شهرهای شمالی مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند. البته راه های گوناگونی وجود دارد که بتوان بهترین ماهی را به صورت عمده خریداری کرد که می توان به این راه ها اشاره نمود: 

  1. خرید اینترنتی عمده ماهی کیلکا 
  2. خرید ماهی کیلکا درجه یک به صورت عمده از فروشگاه های آبزیان 
  3. خرید عمده از تولید کننده و پرورش دهند ماهی کیلکا 

می توانید همچنین به شرکت هایی مراجعه کنید که در کار فروش عمده ماهی کیلکا می باشند. به راحتی می شود این نوع از ماهی را به صورت تازه و یا منجمد از بازار تهیه نمود. قیمت عمده فروشی ماهی کیلکا با جزئی فروشی فرق زیادی دارد. 

فروشنده انواع ماهی و آبزیان دریایی

فروشنده انواع ماهی و آبزیان دریاییفروشنده انواع ماهی و آبزیان دریایی این نوع از آبزیان به فروش می رساند: 

  • انواع ماهی 
  • میگو 
  • شاه میگو 

فروشگاه های گوناگونی در سراسر کشور وجود دارند که این آبزیان را به مشتریان عرضه می دارند. شما نیز می توانید با مراجعه به بازار و سر زدن به فروشگاه های بزرگ آبزیان، انواع مختلفی از ماهی ها و میگوها را خریداری کرده و از آنان غذاهای خوشمزه و با کیفیت بپزید. 

خرید اینترنتی عمده ماهی کیلکا

خرید اینترنتی عمده ماهی کیلکا خرید اینترنتی عمده ماهی کیلکا امکان پذیر است. بیشتر فروشگاه های اینترنتی خود در کار پرورش ماهی کیلکا می باشند و یا این که آن را از شرکت های مختلف خریداری کرده و عرضه می دارند. وبسایت های گوناگونی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند. این وبسایت ها به صورت کلی و جزئی ماهی کیلکا را عرضه می دارند. 

خرید از وبسایت های به صورت عمده مزیت های مختلفی دارد که می توان این گونه آنان را برشمرد: 

  1. قیمت ارزان تر از بازار 
  2. خرید آسان و راحت 
  3. ارسال آن توسط فروشنده در اسرع وقت 
  4. خرید به صورت فله ای یا بسته بندی شده 

البته در این باره باید پافشاری کرد که خرید خود را از فروشگاه های با سابقه و در همین حال معتبر انجام دهید. این فروشگاه های آنلاین محصول خود را از هر لحاظی تضمین می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما