قیمت ماهی سی باس | خرید و فروش انواع ماهی جنوب

سی باس از جمله ماهیانی می باشد که تولید آن در کشور آغاز شده است. این نوع از ماهی را به صورت پرورشی در ایران تولید می کنند. سی باس که به نام خالدار هم مشهور است. این نوع ماهی گوشت خوار می باشد و رشد سریعی دارد. همچنین در تخم گذاری نیز سریع عمل می کنند.

یعنی در هر ماه تخم گذاری را انجام می دهند. بیشتر این ماهی در شهر بوشهر پرورش می یابد و سپس به سراسر کشور عرضه می شود. 

قیمت ماهی سی باس در بازار متفاوت است و بستگی به وزن و نوع آن دارد. با مراجعه به فروشگاه های آبزیان که در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند، می توان، بهترین نوع ماهی سی باس را خریداری نمود. 

قیمت ماهی سی باس | خرید و فروش انواع ماهی جنوب

قیمت روز عمده فروشی ماهی سی باس

قیمت روز عمده فروشی ماهی سی باسبرای این که از قیمت عمده ماهی سی باس اطلاع حاصل کنید، بهتر است که با این مراجعه در تماس شوید:

  1. پرورش دهندگان
  2. شرکت های واسطه
  3. نمایندگی ها
  4. بازارهای ماهی

شما می توانید از این راه ها قیمت عمده ماهی سی باس را به دست آورید. فروش عمده ماهی سی باس نیز از طریق همین موارد انجام می شود.

در هر شهری که زندگی می کنید، از طریق وبسایت های اینترنتی هم می توانید این نوع از ماهی را خریداری کنید و یا از قیمت عمده آن اطلاع حاصل فرمایید.

پرورش دهنده برتر ماهی سی باس

پرورش دهنده برتر ماهی سی باس پرورش دهنده برتر ماهی سی باس همان گونه که در ابتداء ذکر شد، استان بوشهر می باشد. در این استان این نوع از ماهی به شکل های مختلفی پرورش می یابد و سپس به بازار عرضه می گردد.

اما پرورش این ماهی در جزیره قشم و استان خوزستان هم انجام می شود. بهرحال می توان پرورش دهندگان گوناگونی از این نوع ماهی در کشور سراغ داشت.

این پرورش دهندگان ماهی سی باس درجه یک را تولید می کنند. خرید ماهی سی باس به صورت عمده از طریق همین پرورش دهندگان امکان پذیر است. برای پروش این از ماهی راه های مختلفی وجود دارد که تولید کنندگان از آن راه ها استفاده می نمایند.

ماهی سی باس پرروش یافته در استان های جنوبی را می توان در شهرهای مختلفی خریداری کرد و از آن استفاده نمود. به نوعی این ماهی، رقیبی جدی برای قزل آلا در قسمت پرورش به شمار می رود.

خرید و فروش انواع ماهی جنوب

خرید و فروش انواع ماهی جنوبخرید و فروش انواع ماهی جنوب از راه های مختلفی صورت می گیرد که یک از این راه ها، نمایندگی شرکت های تولیدی می باشد. این نمایندگی ها را می توان در بیشتر استان ها پیدا کرد. آنان در کارهای گوناگونی مشغول هستند که می توان به این موارد اشاره نمود:

  • سفارش مشتریان را می پذیرند.
  • محصولات و ماهی های مختلف را پخش می کنند.
  • در کار تبلیغ و فروش می باشند.
  • در هر نقطه از کشور که باشید، محصول را برای تان می رسانند.

ماهی جنوب را می توان از فروشگاه های آبزیان خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. این فروشگاه های در شهرهای مختلفی فعالیت می کنند.

سفارش اینترنتی ماهی سی باس درجه یک

سفارش اینترنتی ماهی سی باس درجه یکخرید اینترنتی عمده ماهی سی باس از طریق فروشگاه های آنلاین انجام می شود. شما به راحتی می توانید وارد وبسایت های مختلف فروش ماهی سی باس شده و سفارش خود را ثبت کنید. در این وبسایت ها قیمت روز فروش ماهی سی باس نیز اعلام می گردد.

در کنار این فروشگاه های آنلاین ماهی آب شیرین را هم عرضه می دارند. خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد که می شود به این ها اشاره کرد:

  1. خرید راحت و آسان است.
  2. از تلف شدن وقت جلوگیری می کند.
  3. در هر ساعتی از شبانه روز در دسترس است.
  4. در زمان تعیین شده محصول را به دست تان می رساند.
  5. قیمت های مناسبی را ارائه می کنند.

در این خصوص باید گفت که به وبسایت های اینترنتی معتبر که ماهی سی باس درجه یک را تضمینی می فروشند، مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما