قیمت روز ماهی | مرکز خرید و فروش پرمصرف ترین آبزی در کشور

قیمت روز ماهی را در سایتهای اینترنتی مشاهده کرد.خلیج فارس شاخه ای از اقیانوس هند است و از نظر تنوع ماهی دست کمی از اقیانوس هند ندارد ماهی های خوراکی جندب از نظر کیفیت به چهار دسته تقسیم میشوند.

در طول تاریخ همواره ماهی به عنوان یک منبع خوراکی برای انسان اهمیت داشته است.اهمیت پروتئین ماهی چه بدست آمده از روش ماهیگیری در دریاهای آزاد یا پرورش ماهی روز به روز در میان ملت ها بیشتر می شود.گذشنه پرورش ماهی به ۳۵۰۰سال پیش از میلاد در چین برمیگردد.روی هم رفته نزدیک به یک ششم پروتئین مصرفی در جهان از راه ماهی گرفته می شود.

گرفتن ماهی با هدف خوراکی یا ورزشی،ماهیگیری نام دارد اما تلاش سازماندهی شده از طرف انسان برای گرفتن ماهی،شیلات نام دارد.شیلات یک کار اقتصادی بزرگ است که از راه آن برای میلیون ها انسان درآمد ایجاد میشود.

قیمت روز ماهی | مرکز خرید و فروش پرمصرف ترین آبزی در کشور

مرکز پرورش و تولید ماهی باکیفیت

مرکز پرورش و تولید ماهی باکیفیتهمدان که در تولید محصولات کشاورزی از قطب های کشور محسوب مشود با حمایت آبزی پروران،توسع صنعت شیلات و پرورش ماهی درجه یک  را برنامه ریزی کرده و به نحوی که در چند سال اخیر ماهی نیز به سبد صادراتی همدان افزوده شده است.در چند سال اخیر آبزی پروری و پرورش آبزی به عنوان یکی از راه کار های رونق لقتصادی در برخی مناطق استان همدان شده است.وجود اراضی وسیع،وجود رودخانه های پرآب،نیروی کار فراوان و متخصص و وجود جاذبه های گردشگری از مهم ترین دلایلی است که توسعه پرورش ابزیان را به عنوان یکی از فعالیت های اقتصادی ساخته است. 

لیست قیمت روز ماهی

لیست قیمت روز ماهیفروش عمده انواع ماهی در شمال و جنوب کشور بسیار زیاد است و همانطور که میدانیم خرید عمده قیمت ارزان تری نیز دارد.

لیست قیمت انواع ماهی:

کپور معمولی:۱۸۰۰۰تومان

قزل آلا رنگین کمان:۲۸۰۰۰تومان

ماهی شانک:۱۷۰۰۰تومان

مرکز خرید و فروش انواع ماهی و آبزیان

مرکز خرید و فروش انواع ماهی و آبزیانراسته ماهی فروشان بعثت تهران که با نام بازار ماهی بعثت هم شناخته می شود در واقع بورس اصلی خرید و فروش ماهی در پایتخت به شمار می رود جایی که بهترین ماهی تازه و آبزیان را با کیفیت عالی به فروش میرساند و اسمش را گذاشته اند ؛مرکز سامانه عرضه آبزیان تهران.

در بورس فروش ماهی تهران تنوع ماهی ها در نیمه اول سال به شصت نوع و در نینه دوم سال به هفتاد نوع می رسد.

خرید اینترنتی انواع ماهی به قیمت ارزان

خرید اینترنتی انواع ماهی به قیمت ارزانبرای خرید ماهی بهتراست به صورت حضوری اقدام کنیم تا از جهت اینکه ماهی تازه  و باکیفیت باشد اطمینان کافی به دست بیاوریم  اما عده ای به هر دلیلی تمایل به سفارش اینترنتی عمده ماهی را دارند که باید با جست و جو سایتهای اینترنتی معتبر را بیابند سپس با ارزان ترین قیمت خرید خود را انجام دهند.

پرمصرف ترین آبزی در کشور کدام است؟

پرمصرف ترین آبزی در کشور کدام است؟آبزیان به ویژه ماهی در سبد غذایی مردم بسیاری از کشورهای دنیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است،اما در سبد غذایی خانوار ایرانی هنوز جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است و ماهی همچنان با سفره های رنگین ایران قهر است.ارزش بالای غذایی آبزیان به خصوص ماهی باعث شده همواره به عنوان غذایی مهم و بسیار با ارزش محسوب شود.بسیاری از کارشناسان امور تغذیه همواره مصرف این ماده غذایی را برای سلامتی بدن به خصوص قلب و عروق مفید می دانند.

صید و مصرف ماهی در ایران نیز به دلیل دسترسی آسان کشورمان به آب های آزاد در مناطق شمالی و جنوبی کشور رواج داشته است و آبزی پروری در طول دهه های اخیر در کشورمان از رشد و شتاب مناسبی برخوردار بوده است.به طوریکه شیلات ایران مجموع تولید آبزیان در سالهای گذشته نزدیک به یک میلیون تن بوده است که از این میزان ۴۰۰هزار تن به آبزی پروری و ۶۰۰هزار تن به صید اختصاص داشته است،ضمن اینکه صادرات آبزیان در سال گذشته بیش از ۳۱۲ میلیون دلار ارز آوری برای کشور به همراه داشته است.

با این وجود سرانه مصرف ماهی در سبد مصرفی خانوار کشورمان هنوز با استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد.البته در کشور ما ماهی پرمصرف ترین است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما