قیمت خوشمزه ترین انواع ماهی جنوب در بازار

خوشمزه ترین ماهی جنوب کدام می باشد؟ آیا می دانید قیمت انواع ماهی جنوب در بازار کشور چقدر رقم خورده است؟ کدام ماهی جنوب با قیمت بیش تری در بازار به فروش می رسد؟
در مطلب سعی شده است تا انواع ماهی جنوب و خوشمزه ترین آن ها معرفی شود و البته در نهایت قیمت انواع ماهی جنوب در ادامه مطلب آمده است. توجه داشته باشید که این قیمت ها متعلق به سال 95 بوده است و برای اطلاع از قیمت روز ماهی ها باید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

خوشمزه ترین انواع ماهی جنوب کشور

گیش ماهی: گونه ای از مرغوب ترین ماهی جنوب کشور ایران که البته از نظر اقتصادی نیز با ارزش می باشد، گیش ماهی نام دارد. این ماهی دارای 140 گونه در جهان بوده است و از ماهی های محبوب خلیح فارس به شمار می رود. گیش ماهی ها در انواع مختلفی یافت می شوند و همچنین از ماهیان گوشتخوار و شکارچی محسوب می شوند. گیش ماهی ها در مصب ها و آب های شور به سر می برد و برخی از آن در اقیانوس ها زندگی می کنند.

میش ماهی: گونه ای لذیذترین ماهی جنوب کشور ایران که از گوشت فوق العاده نرم و خوشمزه ای برخوردار می باشد، میش ماهی نام دارد. این ماهی از خانواده شوریده ماهیان به شمار می رود و همچنین می توان گفت از بزرگترین ماهی جنوب کشور محسوب می شود. میش ماهی ها از جمله ماهی بدون تیغ جنوب بوده است و از گوشت بسیار لذیذی برخوردار است و همچنین برای سرخ کردن و به ویژه تهیه قلیه ماهی مناسب می باشد.

ماهی هامور: از گونه های دیگر ماهی جنوب که البته از گوشت سفت ولی خوشمزه برخوردار است، ماهی هامور نام دارد. این ماهی در بازار کشور با قیمت بالا به فروش می رسد و همچنین پوست این ماهی بسیار لعاب دار بوده و در تهیه خورشت از آن استفاده می شود. ماهی هامور برای سرخ کردن، تهیه قلیه ماهی و کبابی استفاده می گردد و همچنین این ماهی از ماهیان درجه یک جنوب به شمار می رود.

ماهی قباد: از دیگر انواع ماهی جنوب که از بدنی کشیده و فشرده برخوردار است، ماهی قباد نام دارد. این ماهی در اعماق 200 متری از دریا دیده شده است و در برخی از مواقع به آب های گل آلود دریا ها پناه می برد. این ماهی دارای گوشت سفید و پر چربی بوده است و ناگفته نماند این ماهی از خانواده تن ماهیان به شمار می رود و گوشت آن بسیار نرم و لطیف بوده است. البته توجه داشته باشید که این ماهی باید به سرعت مصرف شود چرا که تازگی این ماهی برای مدت کوتاهی می باشد.

قیمت انواع ماهی جنوب کشور

قیمت ماهی گیش در وزن های 3000 الی 5000 گرم حدود 13000 تومان بوده است و همچنین قیمت ماهی گیش منجمد در بازار کشور در سایز بزرگ 11500 تومان رقم خورده است.
ماهی میش شکم پر در وزن های 1000 الی 3000 گرم با قیمت 21000 تومان به فروش می رسد و ماهی میش شکم خالی در وزن های 3000 تا 6000 گرم با قیمت 22000 تومان فروخته می شود. ماهی میش شکم خالی منجمد شده هر کیلو با قیمت 19000 تومان در بازار عرضه می گردد.
در مورد قیمت ماهی هامور می توان گفت که این ماهی در وزن های 3000 الی 5000 گرم با قیمت 20000 تومان و در وزن های 1000 تا 3000 گرم با قیمت 22000 تومان به فروش می رسد. ماهی هامور منجمد شده با قیمت 18000 تومان فروخته می شود.
قیمت ماهی قباد در وزن 700 الی 1000 گرم حدود 23000 تومان بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما