قیمت خاویار درجه یک | بازار خرید و فروش آبزیان دریایی

قیمت خاویار درجه یک به علت مرغوب بودین زیاد است و یکی از گران ترین ماهی های کشور ایران است.

ماهی خاویار یا تاس ماهی نامی است که به بعضی از ماهی هایی در خانواده تاس ماهی ها داده می شود که دارای حدود بیست و هشت گونه است. فیل ماهی و اوزون برون و تاس ماهی ایرانی و تاس ماهی روسی و ماهی شیب از مهم ترین نوع ماهی های خاویاری هستند.

ماهی های خاویاری که به آن استورژن می گویند و از خانواده تاس ماهی ها هستند، در شمار گونه های آبزی کم مانندی هستند که از پیشینه چند صد میلیون ساله برخوردار هستند. پنج گونه از این نوع ماهی ها در دریای خزر زندگی می کنند. دریایی که به تنهایی نود و سه درصد ذخایر ماهی های خاویاری جهان را در خود جا داده است .

ارزش خاویار در نظر مردم، نه برای استفاده از گوشت آن بلکه برای تخم آن است و شهرت این ماهی برای همین مروارید سیاه اش است . تخم خاویار جزو اشرافی ترین صبحانه جهان است . بسیاری از افراد آن را به شکل خام یا همراه با تخم مرغ و آغشته به زرده تخم مرغ آن را می خورند و گروهی دیگر آن را همراه با سبزیجات خوشبو و نان و کره می خورند .معتقدند که خاویار را برای بوی تند و مزه شورش باید دوست داشت.

خاویار بسیار پر کالری و انرژی زا است و انواع گونان آن از جمله خاویار طلایی و سرخ و سیاه که البته در میان آن ها خاویار سیاه از ارزش بالایی برخوردار است.

پنج گونه از ماهی های خاویار ممتاز جهان که در دریای خزر زندگی می کنند به ترتیب کیفیت عبارتند از فیل ماهی و قره برون ایرانی و گلد و شیپ و ازون برون .

قیمت خاویار درجه یک | بازار خرید و فروش آبزیان دریایی

مرکز تولید و پرورش ماهی خاویار در کشور

مرکز تولید و  پرورش ماهی خاویار در کشورعمده فروشی ماهی خاویار اصل به دو شکل اصلی فروش در بازار داخلی و صادرات ماهی خاویار انجام می گیرد. فروش در بازار داخلی توسط نمایندگی های مجاز شرکت های تولید کننده خاویار صورت می گیرد. نمایندگی های مجاز فروش خاویار اصل در اکثر شهر های ایران فعالیت دارند. صادرات مروارید سیاه از سوی ایران به کشور های مختلف سراسر جهان انجام می شود.

خاویار اصل در شرایط طبیعی تولید می شود و به بازار عرضه می گردد . خریداران عمده خاویار باید به قیمت این محصول توجه زیادی داشته باشند زیرا انواع خاویار تقلبی با قیمت های ارزان وارد بازار داخلی می شود.

لیست قیمت خاویار درجه یک

لیست قیمت خاویار درجه یکمرواربد سیاه ایرانی هنوز لوکس ترین خوراکی طبیعی دنیا است اما شاید چینی ها مثل فرش و پسته بتوانند در تولید انبوه این سرمایه هم برای ایران یک رقیب جدی اما کم کیفیت باشند.

گران ترین خاویار که معروف به خاویار بلوگا است به رنگ سیاه نیست بلکه همانند الماس روشن است که به آن الماس ایرانی می گویند . برای خرید هر کیلو از آن باید چیزی بیش تر از پنج هزار دلار پرداخت کرد .

بیست و پنج درصد از چربی خاویار کلسترول و هفتاد و پنج درصد آن را لستین تشکیل می دهد . این نوع خاویار کم تر به صورت اصل در داخل کشور پیدا می شود اما برخی قیمت های موجود در فضای مجازی، در فروش اینترنتی خاویار درجه یک نشان می دهد که هم اکنون قیمت روز فروش خاویار درجه یک و ماهی خاویار تازه هر کیلوگرم آن دو میلیون و نهصد هزار تومان است و تا چهار میلیون و صد و بیست تومان نیز می رسد.

بازار خرید و فروش ماهی و سایر آبزیان

بازار خرید و فروش ماهی و سایر آبزیانراسته ماهی فروشان بعثت تهران که به نام بازار ماهی بعثت هم شناخته می شود در واقع بورس اصلی خرید و فروش ماهی در پایتخت به شمار می رود . به آن مرکز سامانه عرضه عمده آبزیان تهران نیز می گوید. در بورس فروش ماهی تهران ماهی ها در نیمه اول سال به شصت نوع و در نیمه دوم سال به هفتاد نوع می رسند.

صادرات ماهی خاویار مرغوب

صادرات ماهی خاویار مرغوبصادرات ماهی های خاویار مرغوب و اصل به سراسر جهان و همه کشور ها صورت می گیرد زیرا بسیاری از ماهی های خاویار در دریای خزر زندگی می کنند و در مرکز های ایران پرورش ماهی خاویار صورت می گیرد و تکثیر پیدا می کند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما