فروش ماهی هامور | توزیع کننده بهترین آبزیان دریایی جنوب ایران

فروش ماهی هامور در ایران بسیار فراوان است.پرورش ماهی هامور جنوب از دسته مرغوب  ترین و لذیذ ترین ماهی های ایران محسوب میشوند که البته از طعم بسیار عالی برخوردار هستند.البته گفته شده است که بعضی از این ماهی ها تزئینی و برخی دیگر خوراکی می باشند.

ماهی هامور  جزء بهترین انواع ماهی های جنوب بوده است که دارای طولی برابر با چهل و پنج سانتی متر می باشد‌‌ . البته این ماهی ها به  طول ۱۵۰ سانتی متر هم هستند  این ماهی با نام ماهی هامور سیاه معرفی شده است.ماهی هامور  بدنی قهوه ای رنگ دارد  و روی بدن این ماهی لکه های سیاهی دیده میشورد.این ماهی رنگ بدن تیره دارد ولی از آبشش های سرخ رنگی برخوردار است.

ماهی هامور دارای  دهان بزرگی است که  سه الی چهار ردیف دندان دارد و این ماهی دارای  پوشش فلس های شانه ای است و  یک خط جانبی دارد که بر روی این خط حانبی حدود ۴۸ تا ۵۵ فلس وجود دارد.البته باید بدانید که ماهی هامور بیش تر به مکان هایی که از سنگ تشکیل شده است،علاقه مند می باشد و همچنین در اعماق ۳ الی ۶۰ متری از دریا شنا می کنند.غذا و تغذیه ماهی هامور از سخت پوستان و ماهیان کوچک می باشد و زندگی این ماهی در خلیج فارس است.

فروش ماهی هامور | توزیع کننده بهترین آبزیان دریایی جنوب ایران

بهترین مرکز توزیع و فروش ماهی هامور

بهترین مرکز توزیع و فروش ماهی هامورراسته ماهی فروشان تهران بعثت که به نام ماهی بعثت نیز شناخته می شود در واقع بورس فروش و خرید ماهی در پایتخت می باشد

این مرکز به نام مرکز عرضه عمده آبزیان شناخته می شود.در بورس ماهی، فروش تهران تنوع ماهی ها در نینه اول سال به دود شصت نوع و در نیمه دوم سال به بیش از هفتاد نوع می رسد.

ماهی هامور با نام ماهی هامور سیاه نیز معرفی می شود.

زیستگاه اصلی ماهی هامور  مناطق سنگی بوده و همچنین بر روی صخره های مرجانی دیده می شود و البته از ماهیان کوچک دیگر تغذیه می کند.این ماهی در دریای خلیج فارس ایران زندگی می کند و با وسایلی مثل گرگور،قلاب دستی و ترال کف صید می گردد .

قیمت روز فروش ماهی هامور

قیمت روز فروش ماهی هامورهمانطور که می دانیم ماهی هامور از  ماهی های خوراکی و مرغوب جنوب بوده که از طرافداران زیادی برخوردار می باشد.

این ماهی در بخش های خلیج فارس ایران رشد می کند و خرید ماهی هامور  در بازار به فروش قیمت بالایی دارد.البته بخش از این ماهی به کشور های دیگر صادر می گردد و بیش ترین صادرات ماهی هامور به کشور هایی چون عراق و کویت صورت می گیرد.البته کشورهای اروپایی نیز از ماهی هامور استقبال زیادی  می کنند.

لیست قیمت ماهی هامور:۱۵۰۰۰۰تومان تا به بالا 

البته که این قیمت متغیر است.

مرکز پرورش آبزیان دریایی باکیفیت در جنوب ایران

مرکز پرورش آبزیان دریایی باکیفیت در جنوب ایرانماهی هامور در بستر های نرم و در مناطق ساحلی با بسترهای سخت زندگی می کند.علاوه بر این ماهی قادر است که وارد رودخانه می شود . این ماهی تا عمق ۱۰۰ متری دریا دیده شده است.نوزادان و ماهیان جوان این گونه ماهی در آب های کم عمق شن و ماسه،گل و لای،خورها و در میان درختان حرا یافت می شوند.

ماهور اندازه کوچک تا میانه داشته و در آب های ساحلی کم عمق و در میان جزایر سکونت دارند.حرکات فردی بر روی بستری آب ها داشته ولی به صورت گروهی در لایه های میانی آب های دریا شنا می کنند.این ماهی گونه ای کف زی بوده و در آب های نزدیک به ساحل زیست می نماید.برای صید آن از ترال کف،گرگور و قلاب دستی استفاده می شود.

سفارش اینترنتی ماهی هامور درجه یک

سفارش اینترنتی ماهی هامور درجه یکیکی از برترین و مهم ترین ماهی های درجه یک جنوب کشور ایران که از گوشت سفت ولی خوش طعم برخوردار است ماهی هامور درجه یک نام دارد.پوست این ماهی دارای  لعاب  است و البته بیش تر جنوبی ها از پوست ماهی هامور  در خورش استفاده می شود. گوشت ماهی هامور برای سرخ کردن،قلیه ماهی و کبابی مورد استفاده قرار می گیرد و ارگز در جنوب جزء برترین ماهی ها دریای است  که  نوع قهوه ای خال دار این ماهی زیباترین ماهی شناخته شده است.ماهی هامور از دسته ماهیانی است که از فروش خوبی در بازار برخوردار بوده ولی قیمت بالایی دارد و با این وجود از پرفروش ترین ماهی های جنوب است.لازم به ذکر است در خرید و فروش اینترنتی عمده ماهی هامور باید توجه کافی به تازه بودن و معتبر بودن سایت ها داشنه باشیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما