سایت خرید ماهی شیر تازه جنوب

آیا به دنبال بهترین سایت خرید و فروش انواع ماهی جنوب در کشور ایران می باشید؟ ماهی شیر دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ ماهی تازه دارای چه ویژگی هایی است؟
ماهی شیر یکی از مرغوب ترین انواع ماهی جنوب کشور به شمار می رود که از نظر خواص و گوشت از دیگر انواع ماهی ها بهتر می باشد. این ماهی در آب شور زندگی می کند و از یک اسکلت استخوانی برخوردار بوده است. ماهی شیر در قسمت های جنوبی کشور ایران از جمله دریای خلیج فارس یافت می شود. این ماهی از ماهیان فلس دار به شمار می رود و از گوشت لذیذی برخوردار است.
زیستگاه اصلی ماهی شیر در جنوب شرقی آسیا و خاورمیانه بوده است و در قسمت هایی چون چین، ژاپن، استرالیا و سواحل شرقی آفریقا نیز دیده می شود. ماهی شیر از نظر شکل ظاهری از ماهی قباد بزرگتر می باشد ولی در کل شبیه به هم می باشند. شیر ماهی ها از تن ماهیان بوده و البته دو نشانه منحصر به فردی دارند که در دیگر انواع ماهی های جنوب دیده نمی شود.
ماهی شیر از جمله ماهیان دریازی به شمار می رود و از باله دمی دو شاخته برخوردار است و این دو ویژگی در ماهی شیر باعث شده است تا وجه تمایزی بین این ماهی با دیگر انواع ماهی های جنوب برقرار شود. ماهی شیر از بدنی دوکی شکل برخوردار بوده و مقطع عرضی این ماهی به شکل بیضی می باشد و همچنین طول این ماهی به 120 الی 240 سانتی متر می رسد. این ماهی از ماهیان کوچک و پلانکتون ها تغذیه می کند و بیش تر اوقات خود را در آب های کم عمق می گذراند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

ویژگی های ماهی تازه

ماهی تازه از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده که در ماهی های کهنه دیده نمی شود. ماهی تازه باید از جلا و درخشندگی زیادی برخوردار باشد و همچنین آبشش ماهی تازه قرمز رنگ بوده و از چشمانی شفاف برخوردار است. سرپوش ماهی تازه برجسته می باشد و البته باید کاملاٌ بسته باشد و همچنین فلس های این ماهی درخشان و براق بوده و اگر به بدن محکم چسبیده باشد نشان از تازه بودن دارد.
در مورد بوی ماهی تازه می توان گفت که ماهی تازه باید دارای بوی طبیعی باشد و از بوی گندیده ای برخوردار نبوده و بوی آمونیاک ندهد. دهان ماهی تازه همیشه بسته است و دیواره شکمی این ماهی قابلیت ارتجاعی دارد.

سایت خرید ماهی شیر

یکی از برترین سایت های ایرانی که در خرید و فروش انواع ماهی این ماهی فعال است همین سایت است. این سایت در جهت خرید و فروش ماهی های خوراکی بویژه جنوب فعالیت دارد و تاکنون توانسته است بهترین انواع ماهی را به فروش برساند. جهت خرید ماهی تازه ایرانی می توانید با مشاورین واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما