خرید ماهی کپور | بزرگترین عرضه کننده ماهی و آبزیان جنوب

امروزه ارزش پروتئین برهیچ کس پوشیده نیست  و ماهی کپور مهم ترین منابع این پرویئین است به دلیل ارزش غذایی بالا و پر گوشت بودن ان خریدار زیاد دارد.

کپور ماهی تیره رنگی است و ماهی آب شیرین و گرم ارام وپوشیده از گیاه نگهداری می شودو در ۴درجه در خواب زمستانی است کپور به چند نوع تقسیم میشود: 

۱. کپور فلس دار که بدن ان کاملا پوشیده از فلس است.۲. کپور ائینه ای که دارای فلس دای ائینه ای شکل و نامرتب است. ۳. کپور فلس یک ردیفی که دارای یک ردیف فلس امتداد خط جانبی است که همگی به یک اندازه اند ۴. کپور چرمی یا برهنه که فاقد فلس یا دارای مقدار کمی فلس است.عمر این ماهی تا۵۰ وزنش تا۳۰ کیلو می باشد. که در خرید ماهی کپور باید به نوع ان توجه نمود. گونه ای دیگر از این ماهی رنگارنگ است که کپور گلگون نام دارد. 

خرید ماهی کپور | بزرگترین عرضه کننده ماهی و آبزیان جنوب

قیمت روز فروش ماهی کپور در بازار ایران

قیمت روز فروش ماهی کپور در بازار ایرانایران به علت تنوع اب و هوایی ابزیان متنوعی تولید میکند که سهم عمده اب پرورش کپور و غزل الا است معروفترین کپوری که در ایران تولید می شود کپور معمولی است

 لیست قیمت ماهی کپور بر اساس نوع کیفیت وتازه گی متفوت است و در حدود کیلویی ۲۶هزار تومان به صورت خرده عرضه می شود.

قیمت عمده کپور

کپور معمولی  بالای ۱۵۰۰گرم.            ۱۸۰۰۰تومان

کپور علفخوار امون بالای ۱۵۰۰.        ۲۲۰۰۰تومان

کپور سرگنده بیگمند بالای ۱۵۰۰گرم.  ۱۲۰۰۰تومان

کپور نقره ای بالای۱۵۰۰ گرم.              ۱۱۰۰۰تومان

برترین پرورش دهنده ماهی کپور در کشور

برترین پرورش دهنده ماهی کپور در کشورماهی کپور از مرغوب ترین ماهی دریای خزر است که در بازار ایران از فروش خوبی برخوردار است بیشترین صید دریای خزر ماهی کپور ماهی کفال و ماهی سفید است که هر سه مشتریان زیادی دارد

پرورش ماهی کپور به دو روش جدید پرورش ماهیان دریایی در قفس و پرورش ماهیان دریایی در استخرهای بتنی با روش فوق متراکم است.      همین دو روش باعث افزایش چشمگیر تولید ماهی در کشور است.ماهی کپور تقریبا همه چیز را به عنوان غذا میخورد تقریبا خوراک ان بیشتر موجودات است که در کف استخر زندگی می کنند انواع کرم حشرات لاشه حیوانات تخم ماهی و حتی نوزاد خود را می خورند از سبوس گندم تفاله گوجه فرنگی و غیره تغذیه میکنند.

چهار ماهی گرمایی هستند که در استخر پرورش می یابند کپور ٬ فیتوفاک٬ سرگنده٬ آمور .

بزرگترین مجتمع پرورش ابزیان دریایی در بند لنگه توابع هرمزگان است با تولید سالانه چهار هزار تن به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده ماهی در قفس در منطقه خاور میانه است که تولیدات خود را در داخل و خارج از کشور عرضه می کند.

مرکز خرید انواع ماهی و آبزی جنوب

مرکز خرید انواع ماهی و آبزی جنوببازار ماهی بندر بزرگترین بازار ماهی ایران که مساحت ان یازده هزار متر مربع است و ده سال از ساخت ان میگذرد و دربین بیشتر ایرانیان که به جنوب سفر داشته اند معروف است که در ان تنوع ماهی بسیار زیاد می باشد.انواع گوناگون ماهی جنوب در ان موجود است.

در شمال نیز بزرگترین بازار ماهی وجود دارد که در ان انواع مختلف ماهی عرضه می شود و در بین مسافرین شمال وخریداران عمده معروف است.

صادرات ماهی کپور درجه یک

صادرات ماهی کپور درجه یکصنعت ابزیان بزگترین تجارت دربخش مواد غذایی است.ماهی کپور به علت داشتن گوشت چرب طرفداران زیادی در بین اعراب دارد و بیشترین صادرات ماهی کپور به عراق است .

ماهی کپور درجه یک بازار خوبی در سطح جهان داردوبه علت داشتن گوشت با کیفیت ان خریداران زیادی در داخل و خارج از کشوردارد این ماهی علاوه بر عراق به کشورهای حوضه خلیج فارس و کویت و حتی روسیه نیز صادر می شود.

بزرگترین عرضه کننده ماهی و آبزیان جنوب

بزرگترین عرضه کننده ماهی و آبزیان جنوبدر بیشتر نقاط ایران و شهر های بزرگ فروش عمده ماهی کپور بدون واسطه با ارزانترین قیمت عرضه می شود به چند نوع ان میپردازیم.پرورش کپور بیشتر در نقاط گرمسیری کشور است .

بزرگترین تولید کننده ماهی گرمابی جنوب در جنوب غرب کشور خوزستان قرار دارد که سالانه هزارو پانصد تن ماهی تولید و صادر به کشورهای خارجی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما