خرید عمده ماهی شوریده | بازار بزرگ توزیع و فروش آبزیان دریایی

خرید عمده ماهی شوریده در بازار ماهی جنوب ایران صورت می گیرد. ماهی شوریده به دلیل طعم بسیار خوبی که دارد از ماهی های بسیار پر طرفدار در جنوب ایران است که بصورت تازه در دریای جنوب صید و به فروش می رسد. فروش عمده ماهی شوریده در بازار جنوب به صورت مستقیم به با قیمت بسیار مناسب عرضه می گردد. طبق گزارش سازمان غذا و داروی آمریکا ماهی شوریده دارای ارزش غذایی سرشاری می باشد. ماهی شوریده دارای ویتامین های گروه B، پروتئین، ویتامین A، کلسیم، منیزیم، فسفر بالا، پتاسیم، سلنیم می باشد و  از با ارزش ترین آبزیان جهت مصرف خوراکی می باشد.

خرید عمده ماهی شوریده | بازار بزرگ توزیع و فروش آبزیان دریایی

پرورش دهنده برتر ماهی شوریده در کشور

پرورش دهنده برتر ماهی شوریده در کشورپرورش دهنده برتر ماهی شوریده در کشور اذعان دارد که پتانسیل سواحل جنوبی ایران پتانسیل بسیار بالابی برای تولید و حتی صادرات ماهی شوریده تازه را دارد و همچنین با سرمایه گذاری بر پرورش ماهی شوریده در سواحل کشور باعث اشتغال زایی جوانان نیز می گردد. وی افزود بر اساس مطالعات صورت گرفته در آب‌های خلیج فارس پیش بینی ها حاکی از آن است که ۱۵۰ هزار تن از گونه‌های منطقه از قبیل ماهیان سوکال، شوریده، حلوا سفید، شانک، هامور، سی بأس آسیایی، تن ماهیان، صبیتی، راشگو، سرخو و … را در قفس‌های دریایی پرورش داد.


قیمت روز عمده ماهی شوریده

قیمت روز عمده ماهی شوریده قیمت محصولات را عوامل زیادی از جمله ذائقه مصرف کننده ، کیفیت، رقابت و نوع محصول تعیین می کنند و با توجه به اینکه در ایران تغییرات قیمت محصولات دریایی برای مصرف کنندگان بسیار حائظ اهمیت است، افزایش قیمت این محصولات آبزی کاهش شدید تمایل مردم به خرید محصولات دریایی مخصوصاً ماهیان پرورشی  که مصرف کنندگان شناخت کمی نسبت به آنها دارند، می شود. در مجموع قیمت عمده فروشی ماهی شوریده با توجه به تممام موارد ذکر شده صید در بازار جنوب کشور تعیین می شود. بدین ترتیت قیمت ماهی شوریده درجه یک در بازار جنوب هر کیلو تا 27000 تومان می باشد. در این بازار انواع آبزیان از جمله ماهی و میگو به صورت عمده و خرد نیز بفروش می رسد.

بازار بزرگ توزیع و فروش انواع ماهی و آبزی

بازار بزرگ توزیع و فروش  انواع ماهی و آبزی  راسته ماهی فروشان بعثت تهران است که به عنوان قطب عرضه عمده آبزیان تهران نیز خوانده می شود که در آن بالغ بر70 نوع آبزی به صورت عمده و خرد به دست مصرف کنندگان و متقاضیان می رسد. که به دلیل وجود محصول تازه و همیشگی در این بازار به شدت مورد استقبال مصر فکنندگان قرار می گیرد. در طی مدت اخیر صادرات به کشورهایی همچون روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس باعث افزایش قیمت ماهی شده و این امر باعث می گردد که دسترسی و توانایی خرید مردم به ماهی تازه کاهش یابد و سفره های مردم از این نعمت خدادای خالی بماند. 

خرید اینترنتی عمده ماهی شوریده درجه یک

خرید اینترنتی عمده ماهی شوریده درجه یکیکی از مواهب وجود اینترنت سرعت بخشیدن به کارهاست و صرفه جویی در وقت است متاسفانه امروزه با وجود واسطه های بازار و گرفتن سود بسیار زیاد از مصرف کنندگان، انواع آبزیان دریایی تازه را با قیمت بسیار بالاتر به دست مردم می رسانند در این میان بسیاری از مردم ما  توان خرید آبزیان با قیمت گزاف  را ندارند. وجود یک بازار اینترنتی برای کسب و کار در زمینه آبزیان که در آن بتوان سفارش اینترنتی عمده ماهی شوریده داد علاوه بر صرفه جویی در وقت باعث حذف واسطه ها می گردد و این خود باعث کاهش قیمت این نوع ماهی می گردد. این امر باعث می گردد ماهی به عنوان یکی از مغذی ترین مواد غذایی راحت تر بر سر سفره های مردم کشور قرار گیرد. خوشبختانه  در کشور ما فعالیت در زمینه آبزی به صورت اینترنتی در سال های اخیر رونق گرفته و آنلاین شاپ های زیادی فروش آبزیان مخصوصا ماهی شوریده تازه و درجه یک با بیشترین سرعت و بالاترین کیفیت ممکن به صورت عمده و خرد در دسترس متقاضیان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما