مرکز فروش بهترین ماهی جنوب تازه

ماهی تازه دارای چه ویژگی های است که در ماهی کهنه دیده نمی شود؟ بهترین ماهی جنوب کشور کدام می باشد؟ بزرگترین مرکز فروش ماهی جنوب در کدام استان ها واقع شده است؟
ماهی های جنوب کشور در گونه های مختلفی در خلیج فارس و عمان یافت می شوند که بسته به نوعی که دارند از خواص و شکل ظاهری متفاوتی برخوردار هستند. از انواع ماهی جنوب کشور ایران که البته از مرغوب ترین و لذیذترین ماهی به شمار می رود، می توان به ماهی شوریده، ماهی حلوا سفید، ماهی شیر، ماهی هامور، میش ماهی و… اشاره کرد.

معرفی بهترین انواع ماهی جنوب کشور

ماهی راشگو: از گونه های متفاوت و پرخاصیت ماهی جنوب کشور می توان به ماهی راشگو اشاره کرد. این ماهی از ماهیان ممتاز و درجه یک ایرانی بوده است و از زیباترین ماهی های جنوب کشور به شمار می رود. این ماهی دارای لقب آهوی دریا می باشد و گوشت این ماهی نیز بسیار خوش طعم و لذیذ می باشد. ماهی راشگو از پلک سوم برخوردار بوده و البته از یک پرده ژلاتینی بر روی چشم خود برخوردار می باشد. ماهی راشگو برای سرخ کردن و کبابی کردن مناسب می باشد و البته این ماهی در هوای سرد و گرم در نزدیک به ساحل یافت می شوند. از دیگر ویژگی های مهم این ماهی کم بودن ضایعات آن و گوشت سفید و نرم این ماهی می باشد.


ماهی سرخو: از دیگر انواع ماهی های جنوب کشور که از چربی زیادی برخوردار بوده و این چربی همگی از اسید های چرب غیر اشباع می باشند، می توان به ماهی سرخو اشاره نمود. این ماهی از لذیذترین ماهی جنوب کشور به شمار می رود و از ویتامین های B6 و B12 برخوردار است و میزان پتاسیم و فسفر در بدن این ماهی زیاد می باشد. البته افرادی که از بیماری قند رنج می برند می توانند از این ماهی استفاده کنند و به دلیل داشتن میزان امگا3 فراوان و اسید آمینه یکی از برترین انواع ماهی جنوب به شمار می رود.

راه های تشخیص ماهی تازه جنوب

  1. وجود درخشندگی در پوست ماهی و کدر نبودن آن
  2. دارای آبششی قرمز رنگ و نداشتن آبششی لزجی مانند
  3. داشتن چشمانی شفاف و روشن و عاری از چشمانی گود رفته
  4. دارا بودن از سرپوش آبششی برجسته و بسته و باز نبودن آن
  5. داشتن فلس های محکم و براق و نداشتن فلس های باز و بلند شده
  6. داشتن بوی طبیعی دریا و عاری از هر گونه بوی زننده
  7. داشتن دهانی بسته
  8. دارا بودن از دیواره شکمی محکم و قابل ارتجاع

مرکز فروش ماهی جنوب کشور

ماهی های جنوب بیش تر دریای خلیج فارس و عمان یافت می شوند و در بنادری چون دیر، خارک و قشم به فروش می رسد. بی شک بزرگترین مراکز فروش ماهی جنوب کشور در همین بنادر بنا شده اند و به فعالیت خود در این زمینه ادامه می دهند. البته شما می توانید از طریق این سایت که مستقیماٌ با این مراکز فروش اصلی در ارتباط است، بهترین ماهی جنوب کشور را خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما