مراکز فروش انواع ماهی جنوب در تهران

لذیذترین و مرغوب ترین ماهی جنوب کشور کدام است؟ بزرگترین مراکز فروش انواع ماهی جنوب در تهران کدامند؟ از انواع ماهی درجه یک جنوب در مطلب زیر آمده است، برای آشنایی بیش تر مطالب را مطالعه کنید.
ماهی های جنوب کشور یکی از مرغوب ترین انواع ماهی ایرانی محسوب می شوند که در گونه های مختلفی و به صورت منجمد و تازه در بازار به فروش می رسند. همانطور که گفته شد ماهی های جنوب در گونه های مختلفی عرضه می گردند که در این مطلب سعی شده است تا از لذیذترین و مرغوب ترین ماهی جنوب صحبت شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی مرغوبترین انواع ماهی جنوب ایران

میش ماهی: یکی از لذیذترین انواع ماهی جنوب که البته در جزیره خارک، قشم و دیر یافت می شود، میش ماهی نام دارد. این ماهی گونه ای از بزرگترین ماهی های خلیج فارس به شمار می رود و البته از ماهی بدون تیغ جنوب محسوب می شود. میش ماهی ها در وزن های 4 الی 60 کیلوگرمی در بازار به فروش می رسد و به صورت فیله ای یا کامل به بازار عرضه می گردند.

ماهی هامور: از دیگر لذیذترین ماهی جنوب کشور که البته در رنگ های مختلفی وجود دارد، می توان به ماهی هامور اشاره کرد. این ماهی از ماهیان درجه یک جنوب به شمار می رود که از فلس های شانه ای پوشیده شده است. ماهی هامور از پوست لعاب دار و زیبایی برخوردار بوده و همچنین از پوست این ماهی در خورشت استفاده می شود. همچنین گفته شده است که ماهی هامور برای سرخ کردن، تهیه قلیه ماهی و کبابی استفاده می شود.

ماهی شوریده: این ماهی از ماهیان مرغوب جنوب به شمار می رود که البته با فروش خوبی در بازار همراه بوده است. ماهی شوریده که از معروف ترین ماهیان جنوب می باشد دارای گوشت نرم و سفید بوده و همچنین گوشت این ماهی کم خار است و به راحتی از گوشت آن جدا می شود. از این ماهی برای تهیه قلیه ماهی و سرخ کردن استفاده می شود و زیستگاه اصلی ماهی شوریده در خلیج فارس و عمان بوده است.

مراکز فروش ماهی جنوب در بنادری چون دیر، خارک، قشم و بندرعباس بوده است و البته استان بوشهر نیز دارای مراکز ماهی فروشی زیادی می باشد. البته بخش عمده ای از ماهی های صید شده جنوب به صورت منجمد شده به نمایندگی اصلی در سراسر کشور ارسال می گردد. از بزرگترین مراکز ماهی که در خرید و فروش عمده ماهی سهیم می باشد، شهر تهران بوده است. البته در بهارستان و سرچشمه شاهد مراکز بزرگ ماهی فروشی می باشید.
اگر به دور از مناطق ساحلی و البته تهران می باشید می توانید به صورت اینترنتی از این سایت بهترین انواع ماهی جنوب و شمال کشور را خرید نمایید. برای خرید ماهی با شماره زیر در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما