قیمت ماهی ساردین | فروشگاه انواع ماهی و آبزیان دریایی

این گونه از جانداران دریایی جانوران مهره داری هستند که در آب ها  زندگی می کنند، بدن آنها ساده و در عین حال پر از کارایی هستند و خونسردند. بیشتر ماهی های دریا  برای تنفس از آبشش استفاده می کنند. یعنی آب از میان دهان به داخل نفوذ و از میان آبشش آنها خارج می شود. در آبشش اکسیژن از آب گرفته درون شش گرفته می شود. بیشتر ماهی ها با حرکت دادن دم هایشان به چپ و راست شنا می کنند .انواع  ماهی با هم فرق دارند. برای مثال برخی از انواع ماهی ها دارای استخوان  و اما برخی دیگر ندارند. مثل کوسه ماهی ها و پرتو ماهی ها که هیچ استخوانی در بدن ندارند و تنها غضروف دارند.

بزرگ ترین ماهی در جهان کوسه نهنگ ها  می باشند. این ماهی  ها در واقع کوسه است و نهنگ نیست. در ادامه مطالب به قیمت ماهی ساردین، خرید ماهی ساردین، قیمت روز فروش ماهی ساردین، و نحوه پرورش ماهی ساردین آشنا خواهیم شد.

قیمت ماهی ساردین | فروشگاه انواع ماهی و آبزیان دریایی

قیمت فروش ماهی ساردین

قیمت فروش ماهی ساردینقیمت فروش ماهی ساردین:  قیمت این نوع محصول در بازار رقابت بوده و بسته به وزن آن و همچنین کیفیت محصولات که به دست مشتری می‌رسد فرق می کند در ادامه تعدادی از قیمت‌های این نوع از ماهی  اشاره خواهیم کرد:   

  • پرورشی فیتوفاگ (بین 1000تا 1500گرم) 13,000 
  •   شمال-سوف (بین 400تا 800گرم) 34,000 
  •   ماهی قباد(بین 700تا 1000گرم)48,000
  •   ماهی سنگسر طلایی(بین 700تا 1000گرم) 42,000
  •   ماهی راشکو ( بین 1000تا 3000گرم )69,000 
  •   ماهی میش شکم پر( بین 1000تا 3000گرم)38,000
  •   ماهی سنگسر سایر انواع ( بالای 1000گرم)37,000
  •   ماهی راشکو ( بالای 3000گرم ) 63,000
  •   پرورشی فیتوفاگ بین 700تا 100 11,000
  •   ماهی میش شکم پر( بین 3000تا 6000گرم) 35,000
  •   ماهی کوتر دم سبز با سر و دم (بالای3000گرم) 39,000

مرکز تولید و پرورش ماهی ساردین درجه یک

مرکز تولید و پرورش ماهی ساردین درجه یکبا توجه به آب و هوای مناطق مختلف ایران و دارا بودن  آب زیاد در شهرهای شمالی ایران مرکز زیادی در این منطقه اقدام به پرورش ماهی ساردین درجه یک کردند همچنین مراکز زیادی نیز در سمت آذربایجان و آذربایجان غربی وجود دارد که ماهی ساردین و پرورش و به بازار داخلی و همچنین در بعضی مواقع هم به کشورهای دیگر نیز صادر می کند دلیل این امر این است که ماهی که در این مناطق تولید می شود نسبت به سایر کشورها از کیفیت و خاصیت زیاد دارد. سیستان و بلوچستان از استان های مستعد و مهم در پرورش انواع ماهیان و میگو در کشور است و شهرستان های چابهار و کنارک به عنوان بهشت آبزی پروری کشور است. یکی از وجوه تمایز منطقه چابهار و کنارک نسبت به دیگر مناطق پرورش آبزیان در کشور این است که در طول هر سال بیش از ۳ بار تنها در پرورش و تولید میگو فعالیت دارد که سایر نقاط از داشتن چنین مزیتی بی بهره هستند و سایت تعریف شده گواتر نقش بسیار مهمی در این موضوع دارد.

فروشگاه بهترین نوع ماهی و آبزیان دریایی

فروشگاه بهترین نوع ماهی و آبزیان دریایی در ایران فروشگاه های زیادی وجود دارد که بهترین نوع ماهی و آبزیان دریایی را عرضه می کند. برای دسترسی عموم مردم از این نوع محصول می توانند به  فروشی ها و یا فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای که در شهرهای بزرگ وجود دارد مراجعه و از آن خریداری نمایند.  همچنین به تازگی در فضای وب فروشگاه هایی راه اندازی شده اند که به عرضه مستقیم ماهی و انواع محصولات دریایی پرداختند. 

صادرات انواع ماهی به سایر کشورها

صادرات انواع ماهی به سایر کشورها صادرات انواع ماهی به سایر کشورها از رونق خوبی در ایران برخوردار است و تولیدکنندگان و همچنین فروشگاه های بزرگ اقدام به صادرات این محصول به کشورهای دیگر کردند.کل صادرات میگوی کشور در ساله ۹۶ به مقدار ۲۴ هزار تن به ارزش ۱۱۶ میلیون  بوده که این مقدار صادرت توسط ۵۴ شرکت ها داخلی صورت گرفته است.در این بین بیشترین مقدار صادرات خاویار پرورشی به کشورها از جمله  فرانسه صورت گرفته است، مابقی صادرات به این ترتیب به کشور ایتالیا، آلمان، بلژیک، انگلیس، اسپانیا و امارات صادر شده است ، که البته مقدار ناچیزی نیز به دیگر کشور ها صادر شده است. در مطالبی که گذشت به ماهی ساردین تازه و همچنین فروش عمده ماهی ساردین و صادرات ماهی ساردین پرداخته شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما