قیمت روز ماهی زبیدی خوشمزه دریای جنوب

کدام ماهی جنوب با نام ماهی زبیدی معرفی شده است؟ قیمت روز ماهی زبیدی در بازار ایران چقدر می باشد؟ آیا ماهی زبیدی از خوشمزه ترین ماهی دریای جنوب به شمار می رود؟
ماهی های جنوب کشور در انواع مختلفی یافت می شوند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. در این مطلب بیش تر در مورد ماهی زبیدی جنوب کشور که از مرغوب ترین ماهیهای جنوب به شمار می رود، گفتگو می کنیم .

اطلاعات عمده در مورد ماهی زبیده جنوب

ماهی زبیدی یا حلوا سفید یکی از برترین ماهی های دریای جنوب محسوب می شوند و البته ماهی حلوا سفید به دلیل داشتن مرغوبیت زیاد و گوشت نرم و خوش طعم به ماهی زبیدی شهرت یافته است و معنی اسم این ماهی یعنی برتر، که مردم خوزستان به آن داده اند.
ماهی حلوا سفید از ممتاز ترین و برترین انواع ماهی جنوب ایران به شمار می رود که از گوشت بسیار خوش طعمی برخوردار است. این ماهی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار می باشد که در ادامه بیش تر در مورد آن صحبت شده است. ماهی حلوا سفید از ضایعات بسیار کمی برخوردار بوده و همچنین به دلیل گوشتی بودن ماهی و همچنین بدون تیغ بودن آن از پرفروش ترین ماهی جنوب به شمار می رود.
ناگفته نماند که ماهی حلوا سفید از ماهی بدون تیغ جنوب می باشد و به صورت کتابی شکل و پهن در بازار به فروش می رسد. از گرانترین ماهی جنوب کشور که در دریای خلیج فارس با رشد خوبی همراه بوده است، ماهی حلوا سفید نام دارد.
این ماهی از ارزش غذایی و اقتصادی بالایی برخوردار بوده است

قیمت ماهی حلوا سفید در بازار کشور

همانطور که گفته شد ماهی حلوا سفید از برترین انواع ماهی جنوب بوده که به عنوان نگین دریای جنوب معرفی شده است. البته ترد بودن و بدون تیغ بودن ماهی حلوا سفید یکی از دلایلی است که بیش ترین فروش را در بازار دارد. قیمت ماهی حلوا سفید در بازار بسیار بالا بوده است و هر کیلو از این ماهی در بازار کشور با قیمت 65000 تومان به فروش می رسد. با وجود قیمت بالایی که این ماهی دارد، ولی بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما