فروش عمده لذیذترین ماهی راشگو جنوب

آیا ماهی راشگو از ماهیان خوراکی جنوب محسوب می شود؟ لذیذترین ماهی جنوب کشور کدام است؟ فروش کدام ماهی جنوب در بازار کشور بیش تر می باشد؟
ماهی راشگو گونه ای از برترین و مرغوب ترین ماهی جنوب به شمار می رود که از ماهیان ممتاز و درجه یک جنوب محسوب می شود. این ماهی از نظر شکل ظاهری زیباتر از دیگر انواع ماهی جنوب بوده است و از زیباترین ماهی خلیج فارس معرفی شده است. ماهی راشگو با نام آهوی دریا شناخته می شود و در دریای خلیج فارس و عمان با رشد خوبی همراه می باشد.
ماهی راشگو به دلیل داشتن بدنی خوش تراش و زیبا و همچنین داشتن گوشت مرغوب و خوش طعم از طرفداران زیادی برخوردار بوده است و البته این ماهی دارای رنگ های ملایم بوده و از ترکیب زیباترین رنگ ها برخوردار است. البته این ماهی دارای نام های مختلفی صدا زده می شود که یکی از معروف ترین نام این ماهی در بندر جنوب، طاهر بوده است. ماهی راشگو از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی شوریده جنوب می باشد ولی تفاوتی که این ماهی با ماهی شوریده دارد در دهان آن هاست که ماهی شوریده از دهانی جلویی برخوردار است.

مشخصات و شکل ظاهری ماهی راشگو

رنگ بدن ماهی راشگو خاکستری بوده است و دارای پهلو های نقره ای رنگی می باشد و از شکمی سفید برخوردار است. از دیگر مشخصات ظاهری ماهی راشگو، چشمان این ماهی می باشد که از پلک سوم برخوردار بوده و به واسطه یک پرده ژلاتینی مخفی شده است.
در مورد گوشت ماهی راشگو گفته شده است که گوشت این ماهی بسیار نرم و ترد بوده و البته از طعم فوق العاده خوشمزه ای برخوردار می باشد. این ماهی بیش تر در سرخ کردنی و کبابی استفاده می شود و در برخی از مناطق جنوب کشور از شکم پر و ته چین این ماهی استفاده می کنند.
از ویژگی های دیگر ماهی راشگو این است که ماهی راشگو در فصل های معتدل در مناطق کم عمق از دریا زیست می کند و البته بستر های شنی و گلی را به دیگر مناطق ترجیح می دهد. این ماهی در فصل های بسیار سرد یا بسیار گرم به ساحل نزدیک می شود و وارد خلیج می گردد.

فروش عمده انواع ماهی جنوب

ماهی های جنوب از دسته بندی مختلفی برخوردار هستند و هر کدام دارای ویژگی های مختلفی می باشند. از انواع ماهی جنوب که از گوشت لذیذ و خوش طعمی برخوردار است، می توان به ماهی شوریده، ماهی شیر، ماهی هامور، ماهی سکن، میش ماهی و ماهی راشگو اشاره کرد. این ماهی در بازار ایران و جنوب از فروش خوبی برخوردار هستند و البته با قیمت بالایی به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما