عرضه و فروش انواع ماهی دریایی جنوب

آیا به دنبال خرید انواع ماهی دریایی می باشید؟ عرضه ماهی جنوب کشور ایران به صورت تازه است یا منجمد؟ در کدام سایت انواع ماهی جنوب به فروش می رسد؟
ماهی های جنوب یکی از برترین انواع ماهی ایران محسوب می شوند که در دریای خلیج فارس و عمان با رشد خوبی همراه می باشند. این ماهی ها به دو صورت ماهی خوراکی و زینتی در این دریا ها زندگی می کنند که البته معروف ترین آن ها ماهی خوراکی بوده است که از گونه های متفاوتی برخوردار می باشد. در مطلب زیر سعی شده است تا از برترین انواع ماهی جنوب صحبت شود تا بتوانید بهترین ها را بشناسید.

معرفی بهترین ماهی جنوب کشور

ماهی حلوا: یکی از مرغوب ترین ماهی های دریای جنوب کشور که در دو نوع ماهی حلوا سفید و حلوا سیاه می باشد، می توان به ماهی حلوا اشاره کرد. این ماهی از ماهیان استخوانی به شمار می رود و البته در دریای خلیج فارس یافت می شود. البته زیستگاه اصلی این ماهی در چابهار و خور موسی بوده و از این خلیج ها به تغذیه می پردازد.
البته گفته شده است که ماهی حلوا سفید از خواص بیش تری برخوردار بوده و همچنین بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد و از گرانترین ماهی جنوب کشور محسوب می شود.

ماهی سرخو: از دیگر انواع ماهی جنوب که از گوشت بسیار لذیذ و خوش طعمی برخوردار می باشد، می توان به ماهی سرخو اشاره کرد. این ماهی با نام ماهی حمرو و سبیتی معرفی می شود و همچنین رنگ این ماهی، قرمز مایل به صورتی بوده و از گردنی ضخیم برخوردار می باشد.
این ماهی دارای دهانی بزرگ بوده است و البته بر روی بدن این ماهی کوهان دیده می شود و گفته شده است که وزن ماهی سرخو به 3 الی 4 کیلوگرم می رسد. ماهی سرخو نیز دارای گونه های متفاوتی بوده که می توان به سرخوی خونی، سرخوی کم پولک، سرخوی دم سیاه و… اشاره کرد.

شیر ماهی: مرغوب ترین ماهی درجه یک جنوب که از گوشت بسیار زیادی برخوردار بوده و بر عکس ضایعات این ماهی بسیار کم می باشد، ماهی شیر نام دارد. این ماهی فقط دارای یک اسکلت استخوانی بوده است که از ماهی بدون تیغ جنوب به شمار می رود. البته شکل ظاهری ماهی شیر مانند هواپیما جت می باشد و البته این ماهی از رگه های عرضی تیره ای برخوردار است. ماهی شیر بسیار شبیه به ماهی قباد بوده ولی از نظر اندازه از ماهی قباد بزرگتر می باشد.

عرضه و فروش ماهی جنوب

همانطور که گفته شد ماهی های جنوب در انواع مختلفی یافت می شوند که البته از برترین آن ها در مطلب بالا گفته شد. البته سایت های زیادی در خرید و فروش انواع ماهی جنوب دخیل می باشند و شما می توانید از طریق این سایت بهترین ماهی جنوب را به صورت اینترنتی خرید کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما