عرضه بهترین ماهی شوریده جنوب ایران

آیا می دانید ماهی شوریده دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ عرضه بهترین ماهی جنوب کشور ایران در کدام سایت صورت می گیرد؟ زیستگاه اصلی ماهی شوریده کجاست؟
ماهی شوریده گونه ای از مرغوب ترین انواع ماهی جنوب کشور می باشد که در سنگاپور، کامبوج، استرالیا، اندونزی، پاکستان، هند و ایران زندگی می کند. البته این ماهی در دریا های خلیج فارس، عمان، دریای عرب، سواحل شمالی و شمال شرق استرالیا پراکنش داده شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از ویژگی های ماهی شوریده چه می دانید

ماهی شوریده از جمله ماهیانی است که از بدنی دوکی شکل و استوانه ای برخوردار است و همچنین این ماهی دارای خط جانبی کاملی بوده است که بر روی این خط جانبی تعداد 48 الی 50 فلس وجود دارد. این ماهی از بدنی قهوه ای رنگ و شکمی نقره ای برخوردار است و فلس های این ماهی به صورت دایره ای شکل می باشد. ماهی شوریده دارای کیسه هوای هویجی شکلی بوده است و از هیچ سیبیلکی بر روی چانه خود برخوردار نیست.
ماهی شوریده از پوزه ای کشیده و بزرگی برخوردار بوده و طول این ماهی تا 90 سانتی متر بوده است و اندازه های صید شده ماهی شوریده 40 سانتی متر می باشد و این ماهی تا وزن 7 کیلوگرم نیز رشد دارد. بهترین غذا برای ماهی شوریده میگو ها و ماهیان دیگر می باشند و همچنین این ماهی از بی مهرگان نیز تغذیه می کند. البته ماهی شوریده به ماهی غرغر کننده نیز معروف می باشد چرا که از خود صدا هایی استخراج می کند که ماهیان دیگر جنوب قادر به تولید صدا نمی باشند.
ماهی شوریده از ماهیان غیر مهاجم بوده است و کاملاٌ بی خطر می باشند. صید ماهی شوریده با ترال کف، تور های گوشگیر صورت می گیرد و همچنین می توان گفت که این ماهی از ارزش اقتصادی بسیار بالایی برخوردار بوده و در انواع مختلفی چون تازه، خشک، نمک سود در بازار به فروش می رسد.

عرضه ماهی شوریده جنوب

از انواع بهترین ماهی های جنوب کشور که از نوع مرغوب و خوشمزه می باشند، می توان به ماهی شوریده، ماهی حلوا سفید، ماهی شیرجنوب و ماهی هامور اشاره کرد. البته از این میان مرغوب ترین ماهی جنوب کشور، ماهی شوریده نام دارد. این ماهی دارای گوشت نرم و سفید بوده است و همچنین گوشت این ماهی کم خار بوده و خار های آن به راحتی از گوشت جدا می شود.
عرضه ماهی شوریده به دلیل این که از ماهیان بومی ایران بوده است، به صورت مستقیم در سراسر کشور صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما