خرید اینترنتی مرغوبترین ماهی هامور جنوب

آیا درست است که ماهی هامور از لذیذترین ماهی های جنوب به شمار می رود؟ ماهی هامور را از کدام سایت می توان به صورت اینترنتی خرید نمود؟ در مورد ماهی هامور چه می دانید؟
ماهی های جنوب از دسته مرغوب ترین و لذیذترین ماهی های ایران محسوب می شوند که البته از طعم بسیار عالی برخوردار هستند. البته گفته شده است که برخی از این ماهی ها خوراکی و برخی دیگر تزیینی می باشند که در این مطلب یکی از برترین انواع ماهی خوراکی جنوب مورد بحث قرار گرفته است.

معرفی مرغوب ترین ماهی جنوب کشور

ماهی هامور از دسته ماهیان مرغوب و درجه یک جنوب محسوب می شود که دارای اندازه ای 45 سانتی متر بوده و گاهی طول این ماهی به 150 سانتی متر می رسد. این ماهی با نام ماهی هامور سیاه نیز معرفی می شود و همچنین دارای بدنی قهوه ای تیره و لکه های سیاه بوده است.
ماهی هامور برخلاف بدن تیره ای که دارد ولی از فضای آبششی قرمز رنگی برخوردار می باشد و همچنین باله مخرجی این ماهی از 3 شعاع سخت برخوردار بوده و همچنین دهان بزرگ این ماهی دارای 3 الی 4 ردیف دندان می باشد. ماهی هامور دارای فلس های شانه ای است و از یک خط جانبی برخوردار بوده که بر روی این خط 48 الی 55 فلس دیده می شود.
زیستگاه اصلی ماهی هامور بر روی مناطق سنگی بوده است و همچنین بر روی صخره های مرجانی دیده می شود و البته از سخت پوستان و ماهیان کوچک دیگر تغذیه می کند. ماهی هامور در دریای خلیج فارس ایران زندگی می کند و این ماهی با وسایلی چون گرگور، قلاب دستی و ترال کف صید می گردد. ماهی هامور از دسته هامور ماهیان به شمار می رود و دارای وزن 4 الی 6 کیلوگرمی بوده و از گوشت بسیار خوش طعمی برخوردار می باشد.

خرید اینترنتی ماهی هامور

یکی از برترین و مهم ترین ماهی های درجه یک جنوب کشور ایران که از گوشت سفت ولی خوش طعم برخوردار است ماهی هامور نام دارد. پوست این ماهی لعاب دار بوده است و البته بیش تر جنوبی ها از پوست این ماهی در خورشت استفاده می کنند. البته گوشت ماهی هامور برای سرخ کردن، قلیه ماهی، بخار پز کردن و کبابی مورد استفاده قرار می گیرد و از برترین ماهی های دریای جنوب به شمار می رود که البته نوع قهوه ای خالدار این ماهی زیباترین ماهی معرفی شده است.
ماهی هامور از دسته ماهیانی است که از فروش خوبی در بازار برخوردار بوده ولی قیمت بالایی دارد و  با این وجود از پرفروش ترین ماهی های جنوب است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما