خرید اینترنتی فیله ماهی شیر جنوب خلیج فارس

در کدام سایت بهترین انواع ماهی جنوب به فروش می رسد؟ برای خرید اینترنتی ماهی خلیج فارس باید به کدام سایت مراجعه کرد؟ قیمت فروش فیله ماهی شیر در بازار کشور چقدر می باشد؟
ماهی شیر از دسته ماهی های مرغوب جنوب بوده که دارای رتبه اول در ارزش غذایی می باشد. این ماهی در کشور های امارات متحده عربی، اردن، لبنان، ایران، استرالیا، مصر، کنیا، کره جنوبی، ژاپن و…یافت می شود و البته اکوسیستم این ماهی در دریای عمان، دریای خلیج فارس، دریای زرد و خلیج راگی بوده است.

خصوصیات و ویژگی های ماهی شیر جنوب

ماهی شیر مانند دیگر انواع ماهی جنوب دارای خصوصیات منحصر به فردی بوده است که البته دارای دو باله پشتی می باشد و از 42 الی 46 مهره تشکیل شده است. این ماهی از ماهیان بدون تیغ جنوب محسوب می شود و طول آن تا 240 سانتی متر می رسد.
ماهی شیر از دو ویژگی بسیار مهمی برخوردار بوده که البته این ویژگی باعث شده است تا آن را از دیگر انواع ماهی جنوب متمایز کند. از ویژگی های مهم ماهی شیر می توان به دو شاخه بودن باله دمی ماهی و دریازی بودن آن اشاره کرد. ماهی شیر از هیچ سیبیلکی برخوردار نبوده و دارای بدنی دوکی شکل و کشیده می باشد. البته گفته شده است که ماهی شیر از هیچ کیسه شنایی تشکیل نشده و روده این ماهی از دو چین خوردگی و 3 شاخه برخوردار می باشد.
عمده ترین غذای ماهی شیر، ماهی آنچوی، شگ ماهیان، کفال ماهیان و میگو ها بوده است و همچنین برخی از گونه های این ماهی از سرپایان نیز تغذیه می کند. این ماهی از جمله ماهیان شکارچی محسوب می شود و در آب های کم عمق به شنا می پردازد.

خرید اینترنتی فیله ماهی شیر جنوب

ماهی شیر از گرانترین ماهی های جنوب به شمار می رود که به صورت فیله ای و کامل در بازار به فروش می رسد. البته زیستگاه اصلی ماهی شیر در ایران در دریای خلیج فارس و عمان بوده است و همچنین می توان گفت که این ماهی با وجود قیمت بالایی که دارد بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص می دهد. قیمت فیله ماهی شیر در بازار ایران 48000 تومان می باشد و با نام فیله کالباسی معرفی شده است.
ماهی شیر از دسته ماهی های بدون خار جنوب محسوب می شود و برای تهیه قلیه ماهی و سرخ کردن استفاده می گردد. البته گوشت ماهی شیر بسیار نرم و دارای رنگ صورتی است و همچنین در بازار کشور به صورت عمده و جزئی خرید و فروش می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما