بهترین نمایندگی فروش ماهی جنوب کشور

ماهی های جنوب از لذیذترین ماهی خوراکی ایران به شمار می روند که در نمایندگی های فعالی در حال فروش می باشند. آیا می دانید بهترین نمایندگی فروش ماهی جنوب کشور کدام می باشد؟
ماهی های جنوب کشور در رده ماهیان درجه یک کشور ایران قرار گرفته است که دارای مرغوبیت زیادی می باشند. این ماهی ها دارای گونه های زیادی بوده است و در این مطلب سعی شده است تا بهترین ماهی جنوب کشور معرفی شود.

معرفی لذیذترین ماهی جنوب ایران

ماهی بیاح: یکی از برترین ماهی های جنوب ایران که در دریای خلیج فارس و عمان زندگی می کند، ماهی بیاح نام دارد. این ماهی از ماهی های روغنی بوده است و از میزان زیادی امگا3 تشکیل شده و به صورت کبابی و سرخ کردنی از آن استفاده می شود. ماهی بیاح دارای گوشت سفید و لذیذ بوده و پرفروش ترین ماهی جنوب محسوب می شود و البته اندازه های ماهی بیاح کوچک بوده و با قیمت نسبتاً مناسبی به فروش می رسد.
ماهی راشگو: از دیگر انواع ماهی جنوب که البته از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی شوریده بوده است، ماهی راشگو نام دارد. این ماهی از گوشت بسیار لذیذ و خوش طعمی برخوردار بوده و همچنین از ماهیان پرطرفدار جنوب محسوب می شود. بهترین روش پخت ماهی راشگو، به صورت قلیه ماهی و سرخ کردنی است و این ماهی با تور و گرگور صید می شود. همچنین گوشت ماهی راشگو، نرم و سفید بوده و از طعم بسیار خوبی برخوردار می باشد.
ماهی سلطان ابراهیم: این ماهی از دسته ماهی های قرمز رنگ بوده است که دارای رنگی شبیه به ماهی سرخو بوده است. این ماهی دارای وزن زیر 500 گرم بوده است و همچنین با نام ماهی گندمو نیز معرفی می شود. البته ماهی سلطان ابراهیم را افراد خاصی مصرف می کنند و همچنین این ماهی بیش تر به صورت سرخ شده مصرف می شود. گوشت این ماهی خوش طعم و سفید بوده و همچنین از تیغ های زیادی برخوردار است.
ماهی زبان: از دیگر انواع ماهی های جنوب کشور که البته از گوشت بسیار خوش طعمی برخوردار بوده است، ماهی زبان نام دارد. این ماهی از ماهی بدون تیغ جنوب بوده است و دارای گوشت سفیدی می باشد. شکل ظاهری گوشت ماهی زبان مانند اسم آن می باشد و همچنین به صورت سرخ شده و سوخاری مصرف می گردد.

بهترین نمایندگی فروش ماهی جنوب

ماهی های جنوب اغلب در بازار خلیج فارس، بندر دیر، قشم و خارک به فروش می رسند و البته نمایندگی اصلی فروش این ماهی ها در همین مناطق بوده است. این سایت که  از برترین سایت های خرید و فروش ماهی جنوب در کشور است و شما می توانید از این نمایندگی بهترین ماهی جنوب را به صورت اینترنتی و عمده خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما