بازار عرضه بهترین ماهی شیر جنوب کشور

زیستگاه اصلی ماهی شیر در کشور کجاست؟ عرضه ماهی شیر در بازار ایران به صورت مستقیم صورت می گیرد؟ ویژگی های مهم ماهی شیر کدام می باشد؟
ماهی های جنوب در گونه های مختلفی وجود دارند که در بخش های جنوبی کشور از جمله دریای خلیج فارس و عمان یافت می شوند. این ماهی از مرغوب ترین و پرفروش ترین ماهی معرفی شده است که می توان از مرغوب ترین ماهی جنوب کشور به ماهی شوریده، ماهی شیر، ماهی هامور، ماهی حلوا سفید و… اشاره کرد. در این مطلب سعی شده است تا بیش تر در مورد ماهی شیر صحبت شود و البته برترین ماهی معرفی شده است.

شناخت بیش تر در مورد ماهی شیر جنوب

ماهی شیر یا شیر ماهی یکی از برترین ماهی های آب شور محسوب می شود که از یک اسکلت استخوانی برخوردار بوده و البته در خلیج فارس و عمان زندگی می کند. این ماهی از انواع ماهی فلس دار می باشد که از گوشت بسیار لذیذ و خوش طعمی برخوردار می باشد و همچنین در مناطق دیگر جهان نیز با رشد این ماهی همراه می باشیم.
زیستگاه ماهی شیر در استرالیا، سواحل شرقی آفریقا، خاورمیانه، چین و ژاپن بوده است و همچنین در بخش های کشور ایران از جمله خلیج فارس و عمان رشد می کند. ماهی شیر همانند ماهی قباد بوده ولی از جثه بزرگتر از ماهی قباد برخوردار می باشد. ماهی شیر از ماهیان تن محسوب می شود و دارای دو ویژگی مهم بوده که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دریازی بودن ماهی شیر
  • داشتن باله دمی دو شاخه

البته ماهی شیر از بدنی دوکی شکل و طولی برابر با 120 الی 240 سانتی متر برخوردار بوده و بیش تر در آب های کم عمق زندگی می کند. این ماهی از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می باشد و همچنین به عنوان یکی از برترین غذا های دریایی به شمار می رود.

عرضه ماهی شیر جنوب در ایران

ماهی شیر همانطور که گفته شد فقط از یک اسکلت استخوانی برخوردار بوده و از ماهی بدون تیغ جنوب به شمار می رود. این ماهی دارای گوشت بسیار نرم و لذیذ می باشد و گوشت ماهی شیر به رنگ صورتی است. ماهی شیر در انواع مختلفی چون منجمد شده و تازه در بازار به فروش می رسد و همچنین عرضه ماهی شیر در بازار کشور به صورت مستقیم بوده است.
این سایت یکی از برترین سایت های اینترنتی است که در خرید و فروش انواع ماهی دخیل می باشد و می توانید از طریق این سایت بهترین انواع ماهی جنوب کشور را انتخاب کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما