بازار خرید بهترین ماهی تازه جنوب ایران

ماهی های جنوب یکی از مرغوب ترین انواع ماهی خوراکی محسوب می شوند که در گونه های مختلفی یافت می شوند.
البته در این مطلب سعی شده است تا در مورد مرغوب ترین ماهی جنوب صحبت شود تا در هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی مرغوب ترین انواع ماهی جنوب ایران

ماهی حلوا سفید: یکی از برترین و لذیذترین انواع ماهی جنوب کشور که با نام ماهی زبیدی معرفی شده است، ماهی حلوا سفید نام دارد. این ماهی یکی از بهترین ماهی های دریای جنوب است که از ترد و لذیذ بودن این ماهی هر چه بگوییم، کم است. ناگفته نماند که ماهی حلوا سفید از گرانترین ماهی جنوب کشور بوده و از گوشت بسیار خاص و لذیذی برخوردار است. ماهی حلوا سفید یکی از ماهیان بدون تیغ جنوب بوده که در بازار کشور با فروش خوبی همراه می باشد.

ماهی شیر: یکی دیگر از انواع ماهی جنوب کشور که در خلیج فارس و عمان صید زیادی دارد، ماهی شیر نام دارد. این ماهی نیز از ماهیان بدون تیغ جنوب بوده که فقط یک اسکلت استخوانی دارد.
ماهی شیر از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی قباد ولی از گوشت لذیذتری برخوردار است. گوشت ماهی شیر بسیار نرم و خوش پخت بوده است و از گوشت صورتی رنگی برخوردار می باشد.

ماهی شوریده: این ماهی از جمله ماهیان ممتاز و درجه یک جنوب بوده است که از لطافت و نرمی زیادی برخوردار است. ماهی شوریده نیز از معروف ترین ماهی جنوب کشور به شمار می رود که با فروش خوبی در بازار همراه بوده است.
البته این ماهی از ماهیان کم خار بوده که به راحتی خار های آن از گوشت ماهی جدا می شود.

ماهی های جنوب از مرغوبیت زیادی برخوردار هستند و به صورت فیله ای و کامل در بازار خرید و فروش می شوند. البته این سایت یکی از نمایندگی های اصلی فروش انواع ماهی جنوب در ایران بوده است که محصولات را از بازار اصلی فروش چون بوشهر، خوزستان و بندرعباس تأمین می کند. برای خرید مرغوب ترین انواع ماهی جنوببا مشاورین واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما