نرخ صادرات بی واسطه میگو به مالزی

نرخ صادرات به کشورهای اروپایی نسبت به کشور های خاور میانه به مراتب بالاتر است. میگو به عنوان یک غذای دریایی  محبوب، توانسته ارز آوری بالایی را برای کشور به همراه داشته باشد. برای دریافت شرایط صادرات میگو به مالزی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نرخ صادرات بی واسطه میگو به مالزی

انواع میگو تولیدی در کشور

انواع میگو تولیدی در کشور عده هستند که میگو درجه یک را به دلیل قیمت بالایی که دارد در برنامه غذایی شان وارد نمی‌کنند. نکته مهمتر آن که میگو به دلیل ارزش غذایی بسیار بالایی که دارد صرف میکند برایش هزینه و آن را در برنامه غذایی‌ تان وارد کنید.

اغلب میگوها در آب شور دریای جنوب زندگی می‌کنند که در اصطلاح ملخ یا میگوی دریایی نامیده می‌شوند، اما نوع دیگر میگو در سواحل دریای جنوب و در مزارعی که از آب دریا استفاده می‌شود پرورش داده می‌شود که به آن میگوی پرورشی میگویند. میگو های بسته بندی شده از نظر کیفیت تفاوت بیاری با میگو های تازه صید شده دارند، در هنگام خرید از تازه بودن محصول مطمئن شوید.

ترک اعتیاد و سم زدایی بدن سم زدایی بدن از مواد مخدر، سیگار و الکل مقایسه گوشت میگو با گوشت قرمز اگر میگو در شرایط زیستی خوب، یعنی در دریا رشد کند و از موجودات ریز دریایی تغذیه کند، می‌تواند جایگزین خوب گوشت قرمز شود. انواع میگو تولیدی در کشور توسط بهترین کارشناسان وزارت بهداشت رصد و پس از تایید مجوز صادرات این محصول به تجار داده می شود.

صادرات عمده میگو به مالزی

صادرات عمده میگو به مالزی  بزرگترین کشور های صادر کنند آن به ترتیب هند ,ویتنام و اکوادور  هستند . رشد صادرات میگو نسبت به سال 2016 برابر با 15 درصد افزایش  داشته است. .تولید کنندگان این محصول با بکارگیری اصول بازاریابی و بسته بندی توانسته اند به بازار های بین المللی محصولات خود را صادر کنند. اگر شما هم بدنبال صادرات این محصول هستید این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

ازاریابی میگو صادراتی بر روی جامعه هدفی متشکل از خرده فروشی های کوچک و فروشگاه های زنجیره ای کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه در سراسر جهان متمرکز شده است. بسیاری از شرکت های تولیدی در سراسر جهان استراتژی بازاریابی خود را بر روی بازاریابی دیجیتال متمرکز کرده اند . هر ساله فروش انلاین نسبت به فروش سنتی 15 درصد رشد را نشان می دهد.این رقم نشان می دهد بسیاری از صاحبان کسب و کار ها به فکر استفاده از ظرفیت های بازاریابی دیجیتالی هستند.

پرطرفدار ترین میگو صادراتی در بازار جهان L. vannamei است که در سال 2001 به تولید انبوده رسید این نوع گونه بیش از 75 درصد سهم بازار صادراتی را به خود اختصاص داده است.میگو سرشار از کلسیم، ید، و پروتئین آهن ،فسفر ، سلنیوم ، ویتامین B12 ، نیاسین است. به دلیل هزینه تولید پایین و قیمت عمده فروشی بسیار مناسب، تولید این محصول بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما