قیمت ماهی میش | مرجع خرید و فروش گونه های متنوع ماهی

ماهی میش از خانواده شوریده ماهیان ماهی اب شور است و با ماهی آب شیرین فرق دارد یکی از ماهیان درجه یک پر گوشت خلیح فارس است گوشتش بدون تیغ و اسکلت ان درشت می باشد شکم ان سفید مایل به زرد و سرش بزرگ پولک های درشتی دارد پشت آن مایل به قهوه ای است تخم ان بسیار لذیذ است کوچک ان را دونه ای وبزرگ ان را فیله ای تکه تکه می فروشند هنگام پاک کردن ضایعات زیادی ندارد. این ماهی هم ارزش غذایی دارد هم ارزش پزشکی دارد که ارزش پزشکی ان بسیار بالا و مربوط به کیسه شنای آن است وقیمت ماهی میش باصرفه است.

قیمت ماهی میش | مرجع خرید و فروش گونه های متنوع ماهی

مشخصات و ارزش غذایی ماهی میش

مشخصات و ارزش غذایی ماهی میش

میش ماهی بسیار باارزش است چون هم ارزش غذایی دارد هم ارزش پزشکی . و ارزش صادرات وارزاوری بالا برای صیادان دارد کیسه شنای داخل شکم ماهی بسیار ارزشمند است و درصنایع پزشکی و دارو سازی کاربرد دارد در پزشکی عمل شنوایی تنفس تولید صدا در داروسازی تولید نخ جراحی کاربرد دارد که صادرات کیسه شنای آن به پاکستان هند کشورهای عربی صورت می گیرد .

میش ماهی منبع اهن است وجذب اهن را راحت میکند حاوی ویتامین B و درسلامت سیستم عصبی وپوست موثر است در پایین اوردن کلسترول و کاهش وزن جلوگیری از انواع سرطان و کاهش بیماری قلبی موثر است سرشار از امگا ۳و۶ و ید است سرشار از فلوئد است و به استحکام دندان و استخوان کمک می کند.

مرکز پرورش ماهی میش درجه یک در کشور

مرکز پرورش ماهی میش درجه یک در کشور.

در سراسر کشور مراکز پروش ماهی زیادی وجود دارد که انواع ماهی را پرورش و در داخل کشور توزیع و حتی صادر میکنند در جنوب کشور مراکز پرورش ماهی میش درجه یک نیز زیاد است که عمدتا ماهیان بومیان همان منطقه را در قفس یا استخر های خاکی پرورش می دهند  ماهیان بومی مثل میش ماهی، ماهور، حلوا سفید، صبیتی، راشکو، که پرورش می دهند این ماهیان پرورش یافته به سراسرکشور نیز عرضه می شود و در خیلی از پرورش ماهیان ماهی میش پرورش داده می شود و فروش عمده ماهی میش به کشورهای هند و پاکستان صادر می شود .

لیست قیمت روز ماهی میش تازه

لیست قیمت روز ماهی میش تازه

ماهی میش خیلی بزرگ است  به ۴۰ کیلو هم می رسد بر همین اساس به صورت تیکه ای و کیلویی فروخته می شود و گوشت ان لخم و بدون تیغ است و این ماهی اگر دریایی باشد چون طبیعی است ارزش غذایی بالایی دارد و قیمت ان نیز گرانتر است. 

کیسه شنای آن ارزش مالی بیشتری دارد که هر کیسه شنا کوچک ان تا۵ ملیون و بزرگ ان تا۱۲ ملیوت فروخته می شود.

خرید و فروش گونه های متنوع ماهی

خرید و فروش گونه های متنوع ماهی

خرید و فروش گونه های متفاوت ماهی بیشتر در دریاهای جنوب و شمال کشور است که صیادان در روز ماهیان زیادی تور می کنند و به توزیع کنندگان ماهی می فروشند یا خودشان در بازار بزرگ ماهی به فروش می رسانند مثل میش ماهی که هم ارزش غذایی دارد و هم ارزش پزشکی صیادان از دریا گرفته و به کشورهای خارجی صادر میکنند حتی قاچاق این کیسه ها روز به روز در حال افزایش است یکی از خریداران عمده ماهی کارخانه جات تن ماهی هستند که ماهی جنوب و شمال و ماهی های پرورشی را نیز به صورت کنسرو تن ماهی در انواع ان تولید وروانه بازار میکنند.

قیمت هرکیلو ماهی میش در بازار

قیمت هرکیلو ماهی میش در بازار

قیمت ماهی میش نسبت به دیگر ماهی ها مناسب تر است و بر اساس نوع و پرورشی و دریایی بودن فرق دارد ولی قیمت آن تا ۳۰ هزار تومان نیز می رسد.خرید ماهی میش قیمت مناسب و با صرفه است که از طریق سایت های اینترنتی هم ممکن می باشد.

خرید اینترنتی بهترین ماهی میش

خرید اینترنتی بهترین ماهی میش فروشگاههای زیادی هستند که ماهی را به صورت تازه و یا به صرت منجمد و بسته بندی به فروش می رسانند همه ی این ماهی ها پرورشی هستند فروشگاههای بزرگ در سطح شهر ها هستند که ماهی را در فروشگاه در داخل اب به صورت زنده در اورده و تازه به فروش می رسانند و به صورت اینترنتی نیز ماهی را سفارش و درب منزل تحویل می گیرند در خرید ماهی خرید اینترنتی عمده ماهی میش در داخل و بیرون شهر انجام می گیرد که بسیار راحت و مقرون به صرفه است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما