قیمت ماهی حلوا | تامین کننده انواع ماهی در جنوب کشور

ماهی حلوا یکی از دیگر غذاهای لذیذ و پرخاصیت در ایران و جهان است. قیمت ماهی حلوا جنوب کشور بر حسب وزن و تازگی انها محاسبه می شود. ماهی اصولا از محصولات گوشتی خوراکی است که با توجه به خواص بسیاری که برای بدن دارد قیمت بالاتری نسبت به دیگر محصولات گوشتی دارد. معروف ترین غذای جهانی سوشی است که با استفاده از ماهی خام و نپخته تهیه می شود. به طور کل، مصرف 3 بار ماهی در هفته به تمامی افراد توصیه می شود. 

ماهی حلوا بافت گوشتی بسیار نرم و انعطاف پذیری دارد. تیغ این ماهی حالت نرمی داشته و به راحتی و با دست بیرون کشیده می شود. به همین دلیل از پرطرفدار ترین ماهی های جنوب کشور است.

ماهی آب شیرین به دلیل طعم و مزه خوبی که دارد هر ساله به مقادیر بالا صید و پرورش می یابند و از این جهت مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. به طور کل، قیمت خرید ماهی های پرورش یافته از نوع صید شده انها بیشتر است اما لذت خوردن سبزی پلو با ماهی بیشتر از قیمت آن ارزش دارد. ماهی جنوب بهترین نوع ماهی است و انواع مختلفی نیز دارد.

برای دریافت دانستنی های مفید درباره ماهی و قیمت آنها با ما همراه باشید.

قیمت ماهی حلوا | تامین کننده انواع ماهی در جنوب کشور

لیست قیمت روز بهترین ماهی حلوا

لیست قیمت روز بهترین ماهی حلواخرید ماهی حلوا از طریق مراکز معتبر خرید و فروش گوشت و مرغ و ماکیان امکان پذیر است. ماهی به دلیل فاسد پذیری بالا باید به صورت اصولی نگهداری شود بنابراین اگر میخواهید این ماهی را از فروشگاه ها خریداری کنید حتما از تازگی ان اطمینان حاصل کنید در غیر این صورت گوشت فاسد ان به راحتی باعث مسمومیت و بیماری می شود. بنابراین می توانید با داشتن اطلاعات کلیدی، ماهی حلوا درجه یک را انتخاب و خریداری نمایید. این اطلاعات به اختصار عبارتند از:

  • گوشت انعطاف پذیر
  • چشم گرد و شفاف
  • پولک های سفت و مرتب

برای دریافت لیست قیمت انواع ماهی حلوا می توانید از طریق سایت های خرید و فروش و فروشگاه های آنلاین تخصصی گوشت ماهی و میگو اقدام کنید. 

مرکز پرورش گونه‌های مختلف ماهی حلوا در جنوب

مرکز پرورش گونه‌های مختلف ماهی حلوا در جنوبهمان گونه که گفته شد پرورش انواع ماهی های حلوا در جنوب کشور ایران در مراکز پرورش بزرگ و بهداشتی انجام می گیرد. این مرکز های در بیشتر شهر های جنوبی کشور وجود دارند و سالانه تعداد بالایی از انواع ماهی را پرورش می دهند. پرورش ماهی حلوا دارای اصول و قواعد خاص خود است و افرادی که تجربه کافی در این زمینه ندارند باید بعد از کسب اطلاعات کافی اقدام کنند. ماهی حلوا دارای مقادیر بالای پروتئین، ویتامین، امگا 3 و اسید های چرب است. ماهی حلوا عمدتا بدون کلسترول و چربی است. 

اما این ماهی به دو دسته تقسیم می شود:

  • ماهی حلوا سفید
  • ماهی حلوا سیاه

قیمت ماهی حلوا سفید از حلوا سیاه بیشتر است و قیمت خرید هر یک عدد  ماهی حلوا متوسط از 170000 تومان به بالا است. صادرات ماهی حلوا نیز سالانه به کشور های مختلف اعم مناطق آسیای شرقی که ماهی را به صورت روزانه مصرف می کنند انجام می شود.

فروشگاه گونه های برتر ماهی خوراکی

فروشگاه گونه های برتر ماهی خوراکیامروزه با به میان امدن خرید های اینترنتی و آنلاین افراد می توانند بدون حضور خود در مکان خرید  انجام دهند و درب منزل خود تحویل بگیرند. تقریبا در تمامی مناطق شهرهای کشور ده ها فروشگاه معتبر خرید و فروش گوشت ماهی وجود دارد. این مراکز روزانه ده ها نوع از گونه های برتر ماهی را به مشتریان خود عرضه می دارند. 

فروش عمده ماهی حلوا نیز از طریق این سایت و با قیمت پایین تر امکان پذیر است. با توجه به میزان مورد نیاز محصول را سفارش داده و در موعود تعیین شده تحویل بگیرید. 

سفارش اینترنتی ماهی حلوا به قیمت عمده

سفارش اینترنتی ماهی حلوا به قیمت عمدهعلاوه بر این فروشگاه ها، سایت های اینترنتی بسیاری نیز وجود دارد که به صورت تخصصی بر فروش انواع گوشت دریایی فعالیت می کنند. اگر قصد خرید انلاین از این سایت ها را دارید توجه داشته باشید که سایت مورد نظر قابل اطمینان باشد و ماهس فاسد و تارخ مصرف گذشته را به شما نفروشند. 

سایت های تامین کننده که طیف وسیعی از محصولات دریایی را در اختیار شما قرار می دهد در این سایت ها موجودند و با سفارش آن در 1 نهایت 2 روز کاری محصول خود را با بسته بندی مناسب آن درب محل تحویل میگیرید. 

خرید اینترنتی عمده انواع ماهی حلوا نیز از طریق این سایت ها و دیگر سایت های خرید و فروش ماهی امکان پذیر است. این فروشگاه ها تضمین کیفیت محصول را به شما می دهند. 

تامین کننده انواع ماهی در جنوب

تامین کننده انواع ماهی در جنوبتامین کننده ها و پرورش دهندگان انواع ماهی جنوب با تخصص بالای خود سالانه میلیون ها ماهی را پرورش و به نقاط مختلف داخل و خارج کشور توزیع می کنند. این مراکز پرورش در شهرهای بوشهر، خوزستان، هرمزگان و … هستند. بسیاری از این مراکز تامین کننده نیز فروش عمده انواع ماهی را نیز شامل می شوند و خریداران می توانند مقادیر بالای ماهی مورد نظر را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

انواع ماهی های جنوب کشور عبارتند از:

  • ماهی شوریده
  • ماهی شیر
  • ماهی قباد
  • ماهی سنگسر
  • ماهی سارم
  • ماهی راشکو

و … که همگی انها از طرفداران خاص خود برخوردارند. 

با توجه به شهر سکونت خود می توانید مراکز تامین کننده انواع ماهی جنوب و شمال را یافته و از طریق سایت و یا حضور در محل خرید انجام دهید. 

منبع: ماهی پرورشی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما