قیمت صادرات میگو پرورشی به قطر

میگو از خوشمزه ترین انواع غذاهای دریایی است که در سرتاسر جهان از طرفداران زیادی برخوردار است. میگوی ایرانی از با کیفیت ترین میگوهای دنیا است و به صادرات هم می رسد. صادرات میگو به قطر چند سالی است که با رونق مواجه شده است و بازرگانان بسیاری در این زمینه به ارائه خدمات می پردازند و به صورت عمده و با نازل ترین قیمت میگو را به بازار جهانی انتقال می دهند.

قیمت صادرات میگو پرورشی به قطر

مشخصات میگو صادراتی چیست؟

مشخصات میگو صادراتی چیست؟ میگو صادراتی بهترین نمونه از میگوهای موجود در بازار است که کیفیت منحصر به فردی دارد. 

این نمونه از میگو از کم ترین آلودگی برخوردار است و دیرتر فساد به خود می پذیرند. شما در زمان استشمام میگوهای صادراتی بوی مختص میگو را احساس خواهید کرد ولی در مابقی انواع میگوهای بی خاصیت، بوی ضخم با بوی شدید آمونیاک و سولفید هیدروژن استشمام خواهید کرد.

از طرفی میگوها دارای رنگ منحصر به فردی اند؛ به اینصورت که هر گونه از میگو از رنگ خاصی برخوردار است. در میگوی پرورشی که از گونه سفید هندی است، رنگ پوسته متمایل به سبز زیتونی می زند. در گونه موزی هم که گونه غالب میگوی دریای خلیج‌ فارس است، رنگ آن ها متمایل به صورتی روشن است. در انواع میگوی سر تیز هم رنگ سفید دیده می شود. میگوی سبز تیره رنگ هم داریم.

شما در هنگام خرید باید بدانید که اگر میگوی شما به رنگ سفید و گاهی اوقات کدر دیده شد، از خرید آن ها اجتناب نمایید؛ چرا که این رنگ نشانگر وجود میگویی فاسد است.

میگوی خوب در ناحیه سر و بدن دارای استحکام پوسته است. در میگوی سالم بافت گوشت از حالتی طبیعی برخوردار است و گوشت آن در زمان سرخ کردن، دارای رنگ نارنجی متمایل به قرمز است.

گوشت میگو جزو غذاهای با پروتئین بالا است و می تواند تمامی نیازهای بدن را نسبت به پروتئین تامین نماید. همچنین به اندازه وزن خود از کالری برخوردار است، به این معنا که یک میگوی ۵۰۰ گرمی به اندازه ۵۰۰ کالری انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند.

گفته می شود که میزان کلسترول در ۱۰۰ گرم میگو حدود دو سوم میزان کلسترول در یک تخم‌مرغ ۵۰ گرمی است. 

از طرفی میگو به مانند کرم های ضد آفتاب و یا آلوئه ورا می تواند باعث محافظت از پوست شما شود‌.

همچنین به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان های سرشار، در درمان و جلوگیری از سرطان موثر است.

صادرات میگو درجه یک به قطر

صادرات میگو درجه یک به قطر صادرات میگو پرورشی با پیشرفت بسیاری مواجه شده است؛ چرا که میگوهای های ایرانی توانسته‌اند دل مشتریان خارجی خود را به دست آورند.

از طرفی بازرگانان معمولا میگو را به صورت عمده به خرید و فروش می رسانند و در اینصورت خریداران خارجی می توانند با پرداخت کم ترین هزینه به بهترین نمونه از میگو دست یابند و دست واسطه را از بین ببرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما