عرضه مرغوبترین ماهی شیر جنوب

مرغوب ترین ماهی جنوب کشور کدام می باشد؟ آیا ماهی شیر از ماهیان بدون تیغ محسوب می شود؟ عرضه لذیذترین ماهی جنوب کشور در کدام سایت صورت می گیرد؟
ماهی های جنوب کشور به چندین گونه تقسیم بندی می شوند که از انواع و اقسام مختلفی برخوردار هستند. البته این ماهی دارای اندازه و انواع مختلفی بوده است و با قیمت های متفاوت در بازار به فروش می رسد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

معرفی مرغوب ترین ماهی شیر جنوب

ماهی شیر گونه ای از برترین انواع ماهی جنوب کشور می باشد که از ماهیان آب شور معرفی شده است. این ماهی از اسکلت استخوانی برخوردار بوده و در دریای خلیج فارس و عمان صید می گردد. ماهی شیر از ماهیان فلس دار به شمار می رود و در خانواده تن ماهیان جای گرفته است.
ماهی شیر از گوشت بسیار لذیذ و زیادی برخوردار بوده و نسبت به دیگر انواع ماهی جنوب از ضایعات کمی برخوردار می باشد. این ماهی بیش تر در مناطق جنوب شرقی آسیا، خاورمیانه، چین، استرالیا، سواحل شرقی آفریقا دیده شده است. همچنین می توان گفت که این ماهی از نظر شکل ظاهری شبیه به ماهی قباد می باشد ولی از نظر اندازه از ماهی قباد بزرگتر به نظر می رسد.

از ویژگی های عمده ماهی شیر که البته در دیگر انواع ماهی جنوب دیده نمی شود می توان به دو شاخه بودن باله دمی این ماهی و همچنین دریازی بودن آن اشاره کرد. این ماهی از نظر شکل ظاهری شبیه به دوکی می باشد و همچنین از مقطع عرضی بیضی شکلی برخوردار است. ماهی شیر تا 240 سانتی متر رشد می کند و همچنین بهترین تغذیه این ماهی از ماهیان کوچکتر بوده است. زیستگاه اصلی ماهی شیر در خلیج فارس می باشد و این ماهی بیش تر در آب های کم عمق یافت می شود.
این ماهی از جثه ای بزرگ برخوردار بوده و پوست آن بسیار نازک و نرم می باشد و پاک کردن آن بسیار راحت است. ماهی شیر از جمله ماهیان گوشتی است که از ضایعات بسیار کمی برخوردار می باشد و همچنین گوشت ماهی شیر بدون تیغ می باشد و از رنگ صورتی برخوردار است. ماهی بدون تیغ شیر یکی از برترین انواع ماهی خلیج فارس به شمار می رود که در شهر های جنوب به صورت سرخ شده، کبابی، بخار پز و شکم گرفته مصرف می شود.

عرضه انواع ماهی جنوب به بازار

ماهی جنوب یکی از برترین انواع ماهی کشور ایران به حساب می آیند که از کیفیت عالی برخوردار هستند و به صورت منجمد شده و البته فیله ای به بازار عرضه می گردند. این ماهی ها در انواع مختلفی هستند که از مرغوب ترین آن ها می توان به ماهی شیر، شوریده، ماهی حلوا سفید و ماهی هامور اشاره کرد. البته عرضه این ماهی ها به بازار مستقیم بوده است و شما می توانید از طریق این سایت بهترین ماهی جنوب کشور را خرید کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما