صادرات عمده میگو به عراق باکیفیت

غذاهای دریایی یکی از سالم ترین و باکیفیت ترین مواد غذایی هستند که همه بخصوص بیمارن قلبی می توانند مصرف کنند. گوشتی که از جانوران دریایی حاصل می شود گوشت سفید است و چربی و کلسترول خیلی کمی دارد. یکی از این جانوران میگو است که در سال های اخیر استفاده از آن در کشور ما رشد چشم گیری داشته است. به علاوه صادرات میگو به عراق و سایر کشورها در حجم عمده ای صورت می گیرد.

صادرات عمده میگو به عراق باکیفیت

نحوه صادرات میگو ایرانی

نحوه صادرات میگو ایرانی استان های جنوب ایران مانند بوشهر و هرمزگان، محل اصلی صید بسیاری از جانوارن دریایی خوراکی چون میگو هستند. همه ساله مقدار زیادی از این آبزیان از خلیج فارس صید شده و در بازار های داخلی یا خارجی توزیع می گردد.

میگو ایرانی به بسیاری از کشور های آسیایی مانند عراق، تایوان، تایلند، چین، قطر، امارات و حتی کشور های اروپایی مانند لهستان، فرانسه، بلژیک، اسپانیا و ایتالیا ارسال می شود و از بازار خوبی در این مناطق برخوردار است.

نحوه صادرات میگو به کشور های دیگر دنیا، معمولا به صورت کنسروی و تن است. در مواردی که مسافت خیلی زیاد نباشد، ممکن است محصول را به صورت فریز شده و یخ زده هم ارسال کنند. اما امکان چنین صادراتی کمتر وجود دارد.

همه ما می دانیم که میگو منبع غنی فسفر است و می تواند ذهن و حافظه را تقویت کند. پس مصرف آن به کودکان، نوجوانان و سالمندان توصیه می شود. همچنین وجود مقادیر زیادی ویتامین دی در آن، به جذب بهتر کلسیم کمک کرده و موجب سلامتی استخوان ها می شود.

به علاوه این محصول دارای مقدار زیادی ویتامین آ است که می تواند به سلامتی چشم کمک کرده و بینایی شما را  تقویت کند. با مصرف روزانه میگو می توانید سلامتی را به خود هدیه دهید.

بهترین قیمت صادرات میگو به عراق

بهترین قیمت صادرات میگو به عراق یکی از مناطقی که بیشترین معاملات تجاری را با کشور ما داشته و حجم زیادی از صادرات محصولات ایرانی به آن تعلق دارد، همسایه ایران یعنی عراق است. در همین راستا، صادرات عمده میگو ایرانی درجه یک از مناطق جنوبی کشور ما به خاک عراق صورت می گیرد.

میگو صادراتی در بسته بندی های شکیل و زیبا به این کشور ارسال می شود و در بازار های آن با بهترین قیمت به فروش می رسد.

اگر به خرید میگو درجه یک صادراتی کشور علاقه دارید، می توانید آن را از راه های مختلفی تهیه کنید. مراجع پخش، این محصول را در بازار های داخلی نیز عرضه می کنند.

این مراجع برای فروش محصولات خود از بازار های حقیقی یا مجازی کمک می گیرند. شما هم می توانید از راه های مجازی مانند همین وب سایت برای سفارش این محصول استفاده کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما