صادرات بهترین میگوی ایرانی به بازار های جهانی

صادرات میگوی ایرانی به کشورهای مختلف تبدیل به یکی از سود آور ترین فعالیت های اقتصادی در کشورمان شده است که سالانه شاهد رشد تولیدات آن و صادرات به بازارهای جهانی هستیم. گونه های مختلفی از میگو در مناطق متعددی از کشورمان در حال پرورش در استخر ها و آب های آزاد می باشند که از میان آن ها بهترین گونه میگو پرورشی جهت صادرات انتخاب می شود.

صادرات بهترین میگوی ایرانی به بازار های جهانی

ارزیابی عملکرد صادرات میگوی ایران

ارزیابی عملکرد صادرات میگوی ایران میگو آبزی ارزشمندی است به همین دلیل طرفداران بسیاری در سراسر دنیا پیدا کرده است و به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. این آبزی که به آن ملخ دریایی هم گفته می شود تبدیل به یکی از محصولات صادراتی پر سودی شده است.

کشورمان تا به امروز به عنوان یکی از پرورش دهندگان و صادرکنندگان موفق در این حوزه عمل کرده است که در این بخش می خواهیم به طور کلی به ارزیابی آن بپردازیم.

کشورمان با وجود تحریم های خارجی و کارشکنی های داخلی توانسته است تبدیل به یکی از کشورهای موفق در زمینه صادرات این محصول شود. برای آن که بیشتر پی به موفقیت ایران در این زمینه ببرید نیاز است به کشور های مقصدی که صادرات به آن ها صورت می گیرد اشاره ای داشته باشیم.

ابتدا جالب است بدانید که چین با داشتن معبار دریایی بسیار در حوزه صادرات میگو و به عنوان یکی از کشورهای رقیب در صادرات این حوزه، اما کشورمان موفق به صادرات چندین هزار تن میگو به این کشور شده است، و این موضوع به خوبی نشان دهنده قدرت صادرات ایران در این حوزه می باشد.

کشورهای دیگری چون تایلند و تایوان هم جزو مقاصد صادراتی بخش جنوبی آسیا هستند که سالانه بیش از نیمی از میگو های پرورشی مرغوب کشور را به بازار های خود وارد می کنند. این موفقیت از آن جهت ارزشمند است که این مناطق خود جزو قطب پرورش دهنده میگو هستند.

دیگر مقاصدی که صادرات میگو روانه بازارهایشان می شود کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مانند امارات، عمان، قطر و کویت هستند.

گروه سوم وارد کننده میگو ایران کشورهای اروپایی چون انگلستان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، بلژیک و لهستان می باشند که در سال های اخیر به دلیل مشکلات پیش آمده در حوزه حمل و نقل مالی و کشتیرانی رو به کاهش رفته است، اما جزو مقاصدی بودند که سالانه مقدار قابل توجهی از این محصول روانه بازار هایشان می گردید.

و بسیار مقاصد دیگر که می توان روی آن ها جهت رشد صادرات سرمایه گذاری کرد و آن را تبدیل به یک تجارت پر رونق نمود.

صادرات میگوی ایرانی باکیفیت

صادرات میگوی ایرانی باکیفیت شرکت صادرات میگو ایرانی در کشورمان به عنوان مراکزی معتبر تاسیس می شوند تا هم کیفیت محصولات را مورد بررسی قرار بدهند و هم خرید و فروش را آسوده کنند. میگو های باکیفیت صادراتی به شکل های مختلفی بسته بندی می شوند و هم به صورت تازه و هم خشک شده آماده عرضه می باشد که هر کدام به شکل های مختلفی نیاز به بسته بندی و محافظت دارند.

در کل کشورمان در صادرات میگو به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده است که روز به روز می تواند بر تعداد کشور های مقصد بیفزاید و به مرور رتبه صادراتی خود را در این حوزه بالا ببرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما