صادرات انواع میگو پرورشی ایران

میگو یک نوع از غذاهای دریایی می باشد، که از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار است. این محصول خواص و فواید بی شماری برای بدن دارد. کشور ما به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های میگو در دنیا محسوب می شود. میگوهای تولید شده در ایران انواع مختلفی دارند و از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشند، که توانسته جایگاه مخصوص به خود را در بازار های داخلی و خارجی داشته باشد. صادرات میگو پرورشی به کشورهای دیگر از سودآورترین تجارت ها می باشد.

صادرات انواع میگو پرورشی ایران

کشور های وارد کننده میگو ایرانی

کشور های وارد کننده میگو ایرانی همانطور که گفتیم میگو از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد. این محصول طرفداران بسیاری دارد و در تمام دنیا میگو از غذاهای پرمصرف محسوب می شود. این محصول سرشار از مواد معدنی و انواع ویتامین ها می باشند، که عبارت اند از: پروتئین، فسفر، اسید های چرب مانند امگا ۳، سلنیوم، آهن، روی، منیزیم، کلسیم، ید و ویتامین های B12، D، نیاسین.

همچنین میگو دارای خواص و فواید متعددی برای بدن دارد، که مهم ترین این فواید عبارت اند از: جلوگیری از ریزش مو، افزایش تعداد گلبول های قرمز، بهبود عملکرد تیروئید، مفید برای داشتن استخوان محکم و قوی، سلامت چشم و سلامت پروستات، کاهش خطر حمله قلبی و سکته، سلامت مغز، سلامت پوست و زیبایی، جلوگیری از پیری زودرس، درمان و جلوگیری از سرطان ها، مفید در بارداری و جنین، بهبود و تسریع پروتئین عضله سازی و غیره.

کشورهای وارد کننده میگو ایرانی بسیار می باشند، که کشورهای تایلند، تایوان، هند، چین، مالزی و کره جنوبی مهم ترین آنها است. میگو پرورشی صادراتی، تولید شده در ایران انواع مختلفی دارند، که معروف ترین آنها میگوی سفید هندی، میگوی موزی و میگوی ببری می باشد. میگو جزء بهترین محصولات صادراتی بوده و یکی از پرتقاضا ترین محصولات دریایی است. در کشور ما سالانه حدود ۳۰هزار تن میگو پرورشی تولید می شود، که بصورت تازه و خشک شده صادر می شود.

شرکت صادرات میگو پرورشی هرمزگان

شرکت صادرات میگو پرورشی هرمزگان استان هرمزگان به عنوان یکی از بزرگترین و عمده ترین مراکز پرورش میگو در ایران است، به همین دلیل پروش میگو یکی از مشاغل اصلی در این استان می باشد. در همین راستا تولید کننده میگو متعددی در این استان وجود دارند، که در زمینه پرورش میگو فعالیت می کنند. همچنین بیش از ۹۰ درصد میگوهای تولید شده در ایران به این استان تعلق دارد.

میگوهای پرورش داده شده در هرمزگان، نمونه ای از میگوهای پرورشی مرغوب و با کیفیتی بوده که طرفداران زیادی را در داخل و خارج کشور را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل سالانه مقدار قابل توجهی از این محصول بی نظیر به کشورهای دیگر صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما