بهترین نوع ماهی | فروش عمده انواع ماهی و سایر آبزیان کشور

ماهی ها حاوی مقدار زیادی مواد مغذی و پروتئین و فسفر هستند. ماهی اغلب دارای کلسترول و چربی اشباع کمتر از گوشت هستند  و این یکی از بهترین رژیم های غذایی سالم در تمام دنیاست. ماهی ها همچنین دارای ویتامین ها و مواد معدنی ، جمله ویتامین های B، روی و آهن میباشند . از بهترین نوع ماهی سالمون ، ماهی آزاد ، ماهی سفید و ماهی قزل آلا هستند . این ماهی ها در سر تا سر کشور به صورت عمده و خرده قابل خریداری از صیادان دریا ، بازارچه ماهی محلی ، فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر و فروشگاه های مرا و گوشت و ماهی فروشی موجود میباشند البته بدیهیست که قیمت ماهی به صورت عمده بسیار مقرون به صرفه تر از خرید ان به صورت کم و خرده است اما از انجایی که ماهی یک ماده فساد پذیر است خرید عمده ان برای مصارف خانگی چندان کار آمد نیست و اغلب خریداران این محصول بصورت عمده مغازه داران و ارگان ها و رستوران ها هستند .

بهترین نوع ماهی | فروش عمده انواع ماهی و سایر آبزیان کشور

خرید ماهی

خرید ماهی یکی از مهم ترین مراحل داشتن یک غذای سالم است واین کار با چندین روش انجام میشود از طریق مستقیم از اکثر صیادان امکان پذیر است ، با واسطه و از طریق تمامی فروشگاه های ماهی سطح شهر و همچنین از طریق سفارش آنلاین و حتی میشود ان را به صورت پخته در بیشتر رستوران های دریای با انواع مختلف روش های پخت خریداری نمود . برای خرید و فروش عمده بهترین ماهیان جنوب و تشخیص تازگی آن ها باید به نکاتی مثل درخشان بودن شکل ظاهری ماهی و موج‌های رنگارنگ موجود در پولک‌های ماهی به دقت توجه کرد که نشان می‌دهند ماهی به تازگی صید شده است  یا مدت زیادی از آن میگذرد و مشاهده لک بر روی شکم ماهی ها از شاخص ترین دلایل و نشانه ها برای فاسد بودن آن است ، همچنین باید توجه شود که  چشم‌های ماهی باید درخشنده و برجسته باشد و در صورتی که چشم غیرشفاف و سفید بود  می‌توان گفت این ماده غذایی تازه نیست.

 

قیمت روز فروش بهترین ماهیان جنوب

قیمت روز فروش بهترین ماهیان جنوبلیست قیمت بهترین ماهیان جنوب البته این قیمت چندان ثباتی ندارد و ممکن است مانند یکسال گذشته دچار نوسانات انکار نا پذیری بشود .

نام ماهی قیمت(تومان)
ماهی حلوا سیاه و سفید 52,000
ماهی سنگسرطلایی 48,000
ماهی راشکو 69,000
ماهی کفال  50,000
ماهی عروس 18,000
ماهی قباد 48,000
ماهی کپور 24,000
ماهی شوریده 53,000
ماهی کلیکا 8,500
ماهی شیر 52,000
ماهی سرخو 49,000
ماهی سفید 58,000
ماهی سالمون 60,000
ماهی قزل آلا  30,000
ماهی هامور  45,000

مرکز پرورش و تولید بهترین نوع ماهی

مرکز پرورش و تولید بهترین نوع ماهی پرورش ماهی یکی از روش های کارامد و سود اور است که این فعالیت را به صنعت بزرگی برای کسب در آمد و حتی صدور این محصول به مشتریان جهانی را بدل کرده است . پرورش ماهی مزیت های بسیاری نسبت به ماهی صید شده از دریا و اقیانوس دارد از جمله اینکه مقدار سرب و آلودگی و انواع کود ها و فاضلاب ها در بدن ماهیان پرورشی یا نیست و یا بسیار کم است و همچنین تغذیه ماهیان پرورشی به انواع طرق اصولی صورت میپذیرد .  اولین مرکز پرورش ماهیان جنوب با تراکم زیاد در منطقه خاورمیانه به مرحله تولید رسیده ‌و توانسته اند به عنوان الگویی کارآمد و موفق از رویکرد اقتصاد مقاومتی  و خودکفایی باشند.

فروش عمده انواع ماهی و سایر آبزیان جنوب کشور

فروش عمده انواع ماهی و سایر آبزیان جنوب کشورفروش عمده ماهی به مشتریان بزرگ مانند فروشندگان فروشگاه های بزرگ ، رستوران ها و… اغلب به صورت قرار دادی صورت میپذیرد و خرید عمده این محصول از آنجایی که امکان نگه داری ماهی به صورت طولانی مدت برای مصرف خانگی مناسب نیست مقرون به صرفه نمی باش، اکثر خریداران عمده این محصول خریداران بزرگ و ثابت هستند .فروش ماهی های شمال جنوب و سایر آبزیانی مانند میگو ، خاویار لابستر در سراسر کشور طوری انجام میشود که دور ریز ماهی ها به حداقل برسد و کیفیت آنها تا حد بالایی محفوظ بماند .

بنابر این ماشین های حامل ماهی ها از شمال و جنوب تا استان های شمالی و… باید از یخچال های بسیار قدرتمند و تا حد استاندارد فاقد هرنوع  ویروس و باکتری باشد تا آماده فروش در بازارها و فروشگاه ها بشود؛ که ممکن است خرید ماهی جنوب و سایر آبزیان از طریق سفارش از راه دور یا همان سفارش اینترنتی به راحتی انجام شود . 

صادرات بهترین نوع ماهی جنوب

صادرات بهترین نوع ماهی جنوبسفره کشور های دیگر با ماهی های باکیفیت و خوش طعم جنوب ایران رنگین میشود، ایران در زمینه پرورش و صید ماهی بین چهار کشور اول جهان قرار دارد و محصولات خود من جمله خاویار های بسیار اعلا ، انواع ماهی و میگو را به سر تا سر جهان برای مشتریان جهانی می فرستد .

صادرات ماهی یکی از منابع خوب در آمدی برای اقتصاد کشوراست و امروزه پرورش ماهی به یک صنعت قوی و قدرتمند بدل شده است به طوری که در سال گذشته پرورش و تولید میگو رکورد جهانی را جابه جا کرده است .

پخش عمده انواع ماهی به بازار

پخش عمده انواع ماهی به بازارپخش عمده انواع ماهی ها و آبزیان دیگر نقل میگو و خاویار و…  به بازار های ماهی فروشی ، فروشگاه ها، رستوران ها به صورت ماهی های زنده ، تازه و ماهی های منجمد صورت میپذیرد .

البته به دلیل نوسانات قیمتی بازار ماهی مردم کمتر از این محصول ارزشمند استفاده میکنند و برای آن به دنبال جایگزین های ارزان تر و با کیفیت مشابه هستند از این رو بازار ماهی فروشان و صیادان داخلی وضع خوبی ندارد و با رکورد همراه است و همچنین رستوران ها که مشتریان پر و پا قرص این محصول بودند امروزه با کمبود تقاضا مقدار خریدشان بسیار کمتر شده است .

برای خرید ماهی به صورت عمده و خرده هم از طریق مشاهده و خرید حضوری میسر است و سفارش اینترنتی بهترین نوع ماهیان جنوب کار را بسیار آسان تر و از بسیاری جهات بهتر کرده است .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما